معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان:
طی آذرماه سال جاری 32 مورد نظارت و بازرسی از مراکز اقامتی استان زنجان صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۸۰۶۶۲۱
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: در آذرماه سال جاری بیش از 140 فقره نظارت و بازرسی از مراکز و مجموعه‌های گردشگری استان صورت گرفته است.

علی‌اکبر شرفی با اشاره به اینکه در مجموع 49 مورد بازرسی و نظارت از مراکز پذیرایی استان زنجان انجام شده است، افزود: در این زمینه طی آذرماه سال جاری 14 سفره‌خانه مورد بازدید قرار گرفت.

وی به نظارت بر هفت مجتمع خدماتی و رفاهی در استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: 28 فقره بازرسی هم از مراکز و مجتمع‌های خدماتی، رفاهی بین‌راهی صورت گرفته است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان تصریح کرد: 35 باب از دفاتر خدمات مسافرتی استان زنجان در طول آذرماه سال جاری نظارت شده است.

علی‌اکبر شرفی یادآور شد: در مجموع طی ماه گذشته 27 مورد بازدید از مراکز اقامتی موقت، کمپ‌ها، مهمانسراها و خانه‌های گردشگری به عمل آمده است.

وی با بیان اینکه در قالب مراکز اقامتی، هشت باب از هتل‌های استان زنجان مورد بازدید قرار گرفته است، ادامه داد: همچنین در طول آذرماه سال جاری 6 باب از هتل-آپارتمان‌های استان مورد بازدید قرار گرفتند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه تعداد بازدیدهای صورت گرفته از مهمانپذیرهای استان طی آذرماه سال جاری 11 مورد بوده است، اضافه کرد: هفت باب از خانه‌های گردشگری هم در این مدت مورد بازرسی شدند.

ارسال نظرات