مدیران باید بدنبال یافتن راهکارها و دریچه‌های نوین برای افزایش تولید، ایجاد اشتغال و توسعه جذب سرمایه‌گذاری در استان و کشور باشند.
کد خبر: ۸۸۰۶۶۲۰
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در ششمین جلسه شورای اداری استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، معاونین استاندار، فرمانداران و مدیران ستادی و اجرایی استان برگزار شد، به شرایط اقتصادی و محدودیت‌های موجود در ابلاغ بودجه عمرانی و جاری کشور اشاره نمود و گفت: در راستای اجرای طرح‌های عمرانی در استان‌ها تنها 40 درصد از بودجه عمرانی تاکنون تخصیص یافته از این میزان نیز 80 درصد در قالب اسناد اعتباری و تنها 20 درصد بصورت نقدی و ریالی بوده است.

اسداله درویش امیری افزود:در استان زنجان نیز همانند سایر استان‌های کشور با اجرای طرح رونق اقتصادی و تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، اقدامات موثری در زمينه تثبیت و رونق اشتغال انجام شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: با اقدامات و تدابیر دولت در استان زنجان طي سالجاري بیش از 6 هزار شغل متزلزل، تثبیت شده و بیش از 3 هزار فرصت شغلی جدید فراهم شده است.

استاندار زنجان تصریح کرد: مدیران باید بدنبال یافتن راهکارها و دریچه‌های نوین برای افزایش تولید، ایجاد اشتغال و توسعه جذب سرمایه‌گذاری در استان و کشور باشند.

وی خاطر نشان ساخت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید توانایی لازم به منظور ایجاد انعطاف در قوانین و تسریع و تسهیل در رفع مشکلات مردم در استان‌ها را داشته باشند و تمامی تصمیمات و اختیارات خود را منوط به استعلامات وزارتی نکنند.

اسداله درویش امیری با اشاره به اینکه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مسئولیت اصلی ستاد انتخابات و اجرای صحیح و قانونمند انتخابات در استان زنجان را بر عهده خواهد داشت، گفت: حفظ سلامت و امنیت انتخابات، صیانت از آراء مردم و جلب مشارکت‌ حداکثری مردم از وظایف و تاکیدات رهبر معظم انقلاب به وزیر کشور و مسئولان اجرایی انتخابات است که باید سرلوحه اقدامات قرار گیرد.

استاندار زنجان با اشاره اینکه تقویت واحدهای روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی و اطلاع رسانی از عملکرد دولت و نظام شادی و امید را به جامعه باز می گرداند، تصریح کرد: باید کارنامه 38 ساله انقلاب و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به مردم و بویژه نسل جوان بیان شود. با ارائه عملکرد دولت و نظام به مردم باید شادمانی و امید را به جامعه و مردم بازگردانیم.

وی افزود: کسب رتیه‌های شاخص کشوری از قبیل رتبه 30 اُم در موضوع آسیب‌های اجتماعی و رتبه برتر در ارائه تسهیلات تکلیفی از محل اعتبارات شبکه بانکی استان، همگی اقدامات مهمی است که با همراهی مردم و تلاش مدیران استانی محقق شده که مغفول نخواهد ماند.

اسداله درویش امیری اظهار داشت: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در جهت ارائه توضیح، توجیه و قانع نمودن مراجعین، وقت و دقت کافی صرف نمایند و مشکلات مردم را پیش از اینکه به تجمع افراد در مقابل استانداری یا سایر ادارات بینجامد، بر طرف نمایند.

ارسال نظرات