رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور: فاصله گرفتن ریل انقلاب از اصول امام(ره) مخاطره ای بزرگ است. تحریف خط امام، نفوذ، تسلیم پذیری جامعه، از جمله مهمترین خطرات برای انقلاب است که باید مهار شود.لکن قصور و کم کاریها و دشمنی دشمنان دو دلیل عمده تهدید خطرات علیه انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۰۶۵۶۴
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج،دکتر رمضانیان، رئیس بسیج فرهنگیان کشور در نشست روشنگری و گفتمان سازی فرهنگیان بسیجی شهرستان ایوان در محل سالن امورتربیتی آموزش و پرورش شهرستان گفت: زمان رشادتها سپری شد و نعمت انقلاب حفظ و به دست ما رسید و باید از این در گرانبها صیانت شود. عناصر انقلاب و بسیجیان باید به این دومقوله که چگونه انقلاب را حفظ و پیش ببریم فکر و در این فضای رسالت معلمی باید کارکنند.

دکتر رمضانیان اظهار کرد: انقلاب سی و هشت ساله فراز و نشیب های بسیاری را طی کرده و دستاوردها و ناکامی هایی داشته که هرکدام در جای خود قابل بحث است؛ لکن امروز مواردی ماندگاری انقلابی را تهدید می کند. اگر جلوی این تهدیدات گرفته شود مقاومتر و پیش رونده تر خواهد شد و اگر قصور و کوتاهی صورت بگیرد، اتفاقاتی ناگوار را به دنبال دارد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور ادامه داد: مهمترین خطری که تهدیدکننده انقلاب است تحریف امام(ره) است که رهبری در خرداد94 آن را هشدار دادند. اگر ریل انقلاب از اصول فکری امام(ره) فاصله بگیرد مخاطره ای بزرگ است. اگر ملت در این موضوع غفلت کند سیلی خواهد خورد.

دکتر رمضانیان ابراز کرد: دشمن علاقه دارد که روحیه ستیز، مقابله و مقاومت را از جامعه بگیرد. جامعه ای پیرو، آرام و بی خطر از جامعه ایران بسازد و آنرا تبعیت پذیر کند. دشمن امروز مثل گذشته نه بلکه شدیدتر از قبل درصدد است در جامعه گسل هائی را ایجاد و به حرکت درآورد. علاوه بر مسائل مذهبی و تفرقه قومی این مبحث به حوزه سیاسی کشیده شده است.

وی، تصریح کرد : فاصله گرفتن ریل انقلاب از اصول امام(ره) مخاطره ای بزرگ است. تحریف خط امام، نفوذ، تسلیم پذیری جامعه، از جمله مهمترین خطرات برای انقلاب است که باید مهار شود.لکن قصور و کم کاریها و دشمنی دشمنان دو دلیل عمده تهدید خطرات علیه انقلاب است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور تأکید کرد: منظور از دوقطبی سازی ایجاد شکاف در بین انقلابیون مد نظر دشمن است و نه بین انقلاب و ضد انقلاب که باید مرزی شفاف و برجسته باشد. هرکجا، هرکسی و به هرشکلی بخواهد جامعه را به هم بزند خادم مردم نیست.

دکتر رمضانیان خطر اشرافیگری را گوشزد کرد و گفت: زحمت شهداء و مبارزان باعث شد که این خطر اشرافیگری کم شود؛ لکن عقبه آن باقی مانده است و مجال برای عرض اندام نداشت و بتدریج مجال پیدا کرده و در خیلی از محافل و جاها قبح آن از بین رفته و ارزش تلقی می شود.

 

 

 

 

ارسال نظرات