غفاری در خصوص حمایت از تیم هندبال هپکو گفت : تا به امروز تلاش های بسیاری از طرف اداره ورزش وجوانان به منظور حفظ تیم هندبال هپکو انجام شده که بیشتر این تلاش ها از طریق کارگروه امور ورزش و صنعت بوده تا از شرکت پتروشیمی به عنوان حامی مالی هندبال هپکو استفاده شود اما هنوز نتیجه ای از مذاکرات انجام شده حاصل نشده است.
کد خبر: ۸۸۰۶۵۶۲
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج؛مرکزی غفاری سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی در خصوص حمایت از تیم هندبال هپکو گفت : تا به امروز تلاش های بسیاری از طرف اداره ورزش وجوانان به منظور حفظ تیم هندبال هپکو انجام شده که بیشتر این تلاش ها از طریق کارگروه امور ورزش و صنعت بوده تا از شرکت پتروشیمی به عنوان حامی مالی هندبال هپکو استفاده شود اما هنوز نتیجه ای از مذاکرات انجام شده حاصل نشده است.

غفاری ادامه داد : رئیس هیات جانبازان و معلولان استان به بنده خبر دادند که در حاشیه دیدار دوتیم شهرداری اراک و پالایشگاه آبادان که به میزبانی تیم والیبال نشسته شهرداری اراک برگزار شده بود حامی مالی میزبان پالایشگاه شازند بوده است .

نمی خواهم بگویم پالایشگاه شازند کار اشتباهی انجام داده اما به هر حال " چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است " .

وی افزود : بنده این امر را به مدیرعامل شرکت مذکور در تماس های آتی تاکید خواهم کرد که می بایست به فکر شهر اراک باشند ؛ آن هم شهری که همه آسیب های پتروشیمی وپالایشگاه به آن سر ریز می شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان بیان داشت اکثر مسئولان استانی ما دم از انتخاب افراد بومی و دلسوز برای پست های مدیریتی می زنند اما در ادامه اشخاصی روی کار می آیند که پس از تمام حرف ها و بده بستان ها بدون آنکه خود را ملزم به حمایت از شهر و استان بدانند از آن می روند .

غفاری ادامه داد : بنده نخواهم گذاشت تیم هندبال هپکو اراک ازهم بپاشد و چنین اتفاقی برای آن بیفتد با تمام توان به این تیم کمک خواهم کرد و اگر نتایج معلومی برای جذب حامی مالی به بدست نیاید اداره کل ورزش وجوانان تا پایان لیگ برتر تیم هندبال هپکو را مورد حمایت قرار خواهد داد .
ارسال نظرات