عباس مطهری،جانشین فرماندهی بسیج فرهنگیان کشور: ولایت فقیه معید نمیخواهد

به همت بسیج فرهنگیان شهرستان قرچک،نهضت روشنگری با حضور پر شور فرهنگیان و مسئولان آموزش و پرورش، جانشین فرماندهی ناحیه پانزده خرداد وجمعی از پایوران وسخنرانی سرهنگ عباس مطهری جانشین فرماندهی بسیج فرهنگیان کشور،برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۶۵۵۸
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
خبرگزاری بسیج: سرهنگ عباس مطهری،جانشین فرماندهی بسیج فرهنگیان کشور در جمع فرهنگیان شهرستان قرچک با اشاره به اینکه در وصیتنامه هیچ شهیدی خواسته های دنیوی مطرح نبوده و خون شهدا بخاطر اهداف مادی ریخته نشده،خاطر نشان کرد:مراقب باشیم که هدف انقلاب اسلامی را فراموش نکنیم،امروز عده ایی با تمام شده خواندن انقلاب اسلامی،سعی در حذف واژه انقلاب را دارند و این در حالی است که  نه تنها انقلاب رکن جدا ناشدنی از ایران اسلامی است،بلکه انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلابهای جهانی و بیداری ملتها است و محدود به ایران نیست.راز بقای انقلاب اسلامی،همان رمز پیروزی آن است.
جانشین فرماندهی بسیج فرهنگیان در ادامه اظهار داشت:رهبری معظم  همواره با تدبیر   و دشمن شناسی به موقع خود موانع را از سر راه کشور کنار زده و راه را برای ما هموار میکند،پس چرا ما قدر دان ولی فقیه نیستیم؟چرا باز هم در برخی مسائل، مسئولین ما از دستورالعمل های بیگانه پیروی کرده و برای حل مشکلات دم از کدخدا میزنند و بر ظرفیت های داخلی متکی نیستند؟
وی افزود:برای مثال حزب الله لبنان،تنها دلیل پیروزی خود را در تبعیت از ولایت فقیه ما میداند ولی در داخل ،عده ایی  بدون در نظر گرفتن  اسلام و بخاطر منافع شخصی خودشان و فقط در ظاهر نام رهبری را می‌برند.
مطهری در ادامه تصریح کرد:همه باید بدانند که ولی فقیه معید نمی خواهد،چرا که تاییدش از طرف خداست.ما نیز هر کجا در چهارچوب اسلام وتحت امر ولایت به رهبری اقتدا کردیم، پیروز بودیم.
این مقام مسئول در خاتمه تشریح کرد:امروز استکبار جهانی بدنبال تحول بنیادین در اموزش و پرورش ما است و قصد آموزش براساس لیبرال دموکراسی غرب را دارد،اموزشی  که به طور کل با مبانی دین ما منافات دارد و  مصداق واقعی نفوذ و استعمار فرهنگی است. 
  وی همچنین خطاب به فرهنگیان آنان را مسئول تربیت نسل ها مطرح کرده و بیان کرد :باید هوشیار بود و یکی از مطالبات جدی ما باشد و اجازه ندهیم که چنین شود و تنها هدف ما باید تربیت انسانهایی براساس شریعتمان برای مبارزه با استکبار جهانی  باشد.

ارسال نظرات