نماینده ولی فقیه در حج و زیارت گیلان گفت: امام راحل آن قدر به آیت الله هاشمی علاقمند بود و اعتماد داشت و به او عشق می ورزید که فرموده بود: هاشمی زنده است تا نهضت زنده است و مقام معظم رهبری هم با پیامش پیام خوبی به بدخواهان داد.
کد خبر: ۸۸۰۶۵۵۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام شفیعی در مراسم نکوداشت آیت اله هاشمی رفسنجانی در مصلای امام خمینی(ره) املش گفت: املشی ها ثابت کرده اند که همیشه چه قبل و چه بعد از پیروزی انقلاب در خط مقدم انقلاب بوده اند و ملاک فضیلت انسان به مال و اولاد که در قرآن از آن بعنوان فتنه و امتحان یاده شده؛ نیست و جمع آوری ثروت مشروع برای انسان مسلمان بسیار سخت است باید خمس سالی داشته باشیم و این بر مسلمان واجب است و باید بدانیم که خدا از رگ گردن به ما نزدیکتر است.

وی تصریح کرد: مردم یمن در صدر اسلام هم خوش درخشیده اند ولی حکومت آل سعود در عربستان با فروش نفت و خرید سلاح نظامی  دو سال است که روی مردم مسلمان یمن بمب می ریزد و از دشمنان اسلام حمایت می کند ولی مردم یمن هم مقاومت می کنند و تسلیم نشده اند.

وی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی و آیت الله ربانی املشی در سال 38 رفیق هم بودند و هاشمی از تمکن مالی خوبی برخوردار بود و اهانت به هاشمی جایز نیست و دور از اخلاق و ادب است و بر اساس روایت از پیامبر اسلام(ص) اهانت به عالم جایز نیست.

حجت الاسلام شفیعی گفت: امام راحل یک روحیه آشتی ناپذیر در مقابل دشمنان داشتند و این را شاه هم می دانست و دین و قرآن و مکتب و مذهب مانع مال اندوزی مسئولان و مدیران و نمایندگان است و امام راحل آن قدر به هاشمی علاقمند بود و اعتماد داشت و به او عشق می ورزید که فرموده بود: هاشمی زنده است تا نهضت زنده است و مقام معظم رهبری هم با پیامش پیام خوبی به بدخواهان داد.

ارسال نظرات