فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع):
فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) جوانان را نوک پیکان حملات فرهنگی دشمن دانست و افزود: استکبار جهانی در تلاش است به لحاظ فرهنگی و اعتقادی، توان روحی و جسمی جوان ما را در اختیار بگیرد.
کد خبر: ۸۸۰۶۵۵۲
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، نهمین نشست هم اندیشی مسئولان سیاسی نیروهای مسلح استان گیلان به میزبانی فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا برگزار گردید.

دریادار تورج حسنی مقدم، فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) بصیرت و روشنگری را نیاز همه اقشار کشور بویژه نسل جوان دانست و اظهار کرد: هرچه قدر بتوان به نسل جوان آگاهی بخشید، در همان راستا می توانیم با التزام اعتقادی و اخلاقی، عملکرد بهتری در جهت نیل به اهداف و آرمان های نیروهای مسلح داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه هویت ما دفاع از هویت اسلام، انقلاب و کشور است، گفت: نیروهای مسلح کشور بعنوان دست بلند نظام باید مظهر اقتدار ملت باشند.

امیر حسنی مقدم بیان کرد: یکی از مهمترین ویژگی های انقلاب اسلامی این بود که همه اقشار مردم و جامعه را با مسائل سیاسی آشنا کرد و با این کار بر بصیرت مردم افزود.

فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا،میدان جهاد با دشمنان را گسترده و متعدد توصیف کرد و گفت: جهاد با دشمن در زمینه های مختلف امنیتی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در جریان است و برای دفاع از دستاوردهای اسلام و انقلاب می بایست با ایستادگی، مقاومت مدبرانه و همچنین حضور با بصیرت در صحنه بکوشیم.

وی جوانان را نوک پیکان حملات فرهنگی دشمن دانست و افزود: استکبار جهانی در تلاش است به لحاظ فرهنگی و اعتقادی، توان روحی و جسمی جوان ما را در اختیار بگیرد لذا می بایست ضمن شاخت دقیق و آسیب شناسی اهداف دشمن معرفت و شناخت نسل جوان خود را بالا ببریم.

دریادار دوم حسنی مقدم در بخش دیگر از سخنان خود تصریح کرد: کشور ما همواره مورد طمع دشمنان گردیده چراکه آنها با فضیلت ها و پیشرفت های کشور دشمن هستند، به همین منظور نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باید همواره بالاترین اثربخشی رزمی خود را از لحاظ روحی و جسمی داشته باشند.

ارسال نظرات