مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:
قیمت گوشت گوسفندی و دام زنده در استان زنجان با هدف تعدیل قیمت ها در حال کاهش است.
کد خبر: ۸۸۰۶۵۲۳
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از ادامه روند کاهشی قیمت گوشت گوسفندی و دام زنده در استان زنجان خبر داد و گفت: در حال حاضر قیمت دام زنده بر اساس طرح کنترلی و تنظیم بازاری وزارت جهاد کشاورزی با هدف تعدیل قیمت ها در حال کاهش است و این روند کاهشی همچنان ادامه دارد.

عبدالله جعفری افزود: در پی افزایش نامتعارف قیمت گوشت گوسفندی و دام زنده اقدام به واردات گوشت گوسفندی گرم و توزیع در میادین عمده فروشی استان تهران به عنوان عمده ترین بازار مصرف کشور و مقصد اصلی دام زنده استان زنجان شد به طوری که این اقدام موجب تعدیل قیمت دام زنده در میادین استان شده است.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان افزود: این روند کاهشی قیمت ها با استمرار اجرای طرح و نیز توزیع گوشت وارداتی ادامه داشته و در آینده ای نزدیک قیمت ها به حد معقول خواهد رسید.

جعفری عنوان کرد: گوشت وارداتی هم اکنون با قیمت ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان در میادین استان تهران در حال توزیع است و اگر متناسب با بازار کشور، قیمت گوشت در استان زنجان تعدیل نشود واردات و توزیع گوشت در این استان هم انجام خواهد شد.

ارسال نظرات