رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان ایجرود:

کنترل ناوگان باری درحال تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان ایجرود

گشت های اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان ایجرود بر ناوگان حمل ونقل باری درحال تردد این شهرستان نظارت و کنترل دارد.
کد خبر: ۸۸۰۶۵۱۹
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان ایجرود گفت: گشت های این اداره با همکاری پلیس راه بر ناوگان حمل ونقل باری درحال تردد دراین شهرستان نظارت دارند و با کنترل و تطبیق بار حمل شده با بارنامه، درتلاش هستند تا از تخلف های احتمالی و حمل بار بدون بارنامه و تخلف اضافه تناژ جلوگیری شود.

بلال نظری با اشاره به اینکه که در گشت های این اداره به رانندگانی که برای باراول و از روی ناآگاهی مرتکب تخلف شده اند، تذکر داده می شود افزود: گشت های کنترل بار درحوزه این شهرستان رانندگانی که در مرحله اول از روی ناآگاهی اقدام به بارگیری و حمل اضافه بار کرده اند را راهنمایی وتوجیه می کند و سپس با تنظیم بار اجازه ادامه مسیر به آنان داده می شود .

نظری خاطرنشان ساخت : اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان ایجرود به تمامی شرکتها و معادن فعال حوزه استحفاظی خود لیست و ظرفیت انواع کامیون جهت نصب آن در دید عموم و در محل شرکت و کارخانه را به صورت مکاتبه ای ارسال کرده است تا نسبت به رعایت و عدم بارگیری کامیونها در مبداء اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: خسارتی که به رویه و جسم جاده با تخلف حمل بار بیش از حد مجاز متحمل می شود باعث ایجاد هزینه های بالا و بعضا جبران ناپذیری می گردد وبا توجه به اطلاع رسانی های صورت گرفته است، توقیف ناوگان رانندگانی که به نوعی از روی عمد به این کار مبادرت می ورزند و برآورد خسارت و دریافت جریمه های سنگین دردستورکارقراردارد.

ارسال نظرات