مسئول امور ایثارگران شهرداری مشهد:

حضور بسیجیان در عرصه‌های ایثار و شهادت تقویت شود

مسئول امور ایثارگران شهرداری مشهد تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا حضور بسیجیان در عرصه‌های ایثار و شهادت پر رنگ‌تر شود.
کد خبر: ۸۸۰۶۵۱۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، امرالله شمقدری در بازدید از پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و دیدار با فرمانده و بسیجیان این پایگاه اظهار کرد: فعالیت‌ها و اقدامات بسیجیان پایگاه مقاومت شهدای شهرداری مشهد مقدس قابل تقدیر است که من از این تلاش‌ها کمال تشکر و قدردانی را دارم.
 
وی افزود: برنامه‌های ارزشمندی توسط پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری به اجرا در آمده است که از جمله آنها می‌توان به برگزاری دومین همایش بزرگ ایثارگران شهرداری با حضور مسئولان کشوری و لشگری و اجرای برنامه‌هایی چون رونمایی از کتاب «معبری به سوی بهشت»، سخنرانی، سرود، تئاتر، مسابقه کتابخوانی، تقدیر از خانواده معزز شهدا و ایثارگران دفاع مقدس... اشاره کرد.
 
مسئول امور ایثارگران شهرداری مشهد مقدس ادامه داد: می‌توان برنامه‌های مشترکی از جمله بازدید از خانواده معزز شهدا و ایثارگران را با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و امور ایثارگران با حضور بسیجیان برگزار کرد.
 
شمقدری تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا حضور بسیجیان در عرصه‌های ایثار و شهادت پر رنگ‌تر شود.
 
در این دیدار امرالله شمقدری، مشاور شهردار مشهد مقدس و حسین حسامی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری برنامه‌های مشترکی را مطرح کردند که مقرر شد در آینده عملیاتی شود.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار