مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه ۱۸ کانون بسیج رسانه در استان گیلان راه اندازی شده است گفت: ۷۴ درصد از اصحاب رسانه عضو سازمان بسیج رسانه هستند.
کد خبر: ۸۸۰۶۵۱۱
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، حسن جعفری در جلسه کمیته بانوان بسیج رسانه گیلان ظهر امروز با اشاره به اینکه ۱۸ کانون بسیج رسانه در استان گیلان موجود است اظهار داشت: کانون بسیج رسانه شهرستان رضوانشهر راه اندازی شده که ۱۷ کانون دیگر در ۱۵ شهرستان و دو شهر خمام و سنگر تا پایان سال راه اندازی می شوند.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه ۷۴ درصد اصحاب رسانه عضو سازمان بسیج رسانه شده اند افزود: دوره های مختلف آموزش خبرنگاری مقدماتی، تکمیلی در سال گذشته انجام شده و در تابستان امسال آموزش تیتر نویسی اینفوگرافی اخلاق در رسانه فضای مجازی و خبرنویسی پیشرفته در دوره حرفه ای در شهر رشت انجام شد.

وی اجرای طرح دوره آموزشی حرفه ای را در سراسر شهرستان های استان گیلان از برنامه های آینده بسیج رسانه اعلام کرد و گفت: با شهرداری و شورای شهر بندر انزلی توافقاتی صورت گرفته که این دوره در غرب گیلان در تاریخ ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه با حضور اساتید کشوری برگزار خواهد شد و داوطلبان و خبرنگاران شهر های هم جوار بندر انزلی نیز می توانند در این دوره شرکت کنند.

جعفری با اشاره به اینکه سازمان بسیج رسانه گیلان برای اسکان داوطلبین شرکت کننده که از مناطق دور حضور خواهند یافت برنامه ریزی هایی کرده است خاطرنشان کرد: دوره آموزشی در شرق گیلان در شهرستان های رودسر و لاهیجان انجام خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان هدف از برگزاری دوره های آموزشی را  سواد رسانه ای، ارتقاء تخصص خبرنگاران مذکور اعلام کرد و بیان کرد: برگزاری دوره های آموزشی با استقبال خوبی مواجه شده است و خبرنگاران با گذراندن دوره های لازم با توانمندی و نگاه تخصصی به کار مشغول خواهند شد.

ارسال نظرات