عزت آیت الله هاشمی در ایمان، تعهد به ولایت و اهل بیت(ع) بود

مسئول دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی در آیین بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد جامع مراغه، با اشاره به ایمان، تعهد به ولایت و اهل بیت(ع) آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: این شخصیت بزرگ انقلاب همواره در راه اعتلای اسلام و انقلاب مجاهدت ها کرده است.
کد خبر: ۸۸۰۶۴۶۳
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام نجف آقازاده افزود: این شخصیت بزرگ نظام اسلامی، مفسر قرآن و خادم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بود.

وی ادامه داد: آغاز زندگی با برکت این یار امام راحل و رهبر انقلاب از حوزه های علمیه و برای خدمت به اسلام بود و تا آخر در خدمت به مردم و نظام اسلامی تلاش کرد.

حجت الاسلام آقازاده اظهار داشت: مرحوم آیت الله هاشمی درس گرفته و آموخته مکتب سیاسی و روحانی امام خمینی(ره) بود که از سال 1337 تا پیروزی انقلاب اسلامی متحمل رنج های بسیاری در راه مبارزه با رژیم ستمشاهی شد.

وی با اشاره به نقش مهم یار دیرین امام و رهبری در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی، یادآوری کرد: نقش آیت الله هاشمی در سال های پیش از انقلاب و نیز در سال های پس از انقلاب و در کسوت جانشینی فرماندهی کل قوا و فرماندهی جنگ، نقش بارز، مهم و تعیین کننده بود.

مسئول دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: این مجاهد انقلابی در سراسر عمر آمادگی خود را برای دفاع از انقلاب، نظام اسلامی و ولایت و رهبری اعلام کرده و در این راه از هر سختی و مشکلی نمی هراسید.

وی ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در سخن و عمل خود در دفاع از حریم ولایت و رهبر انقلاب در زمان جنگ و پس از آن نیز لحظه ای درنگ نکرد و در برابر تخریب کنندگان ولایت ایستاد.

مدیرکل سابق دادگستری آذربایجان شرقی گفت: پیام اخیر رهبر انقلاب در تسلیت درگذشت این عالم و مجاهد انقلاب، حاکی از نزدیکی و محبت بین این دو شخصیت بزرگ انقلاب است.

حجت الاسلام آقازاده افزود: با وجود پیام وحدت بخش رهبر انقلاب، عده ای از خناسان به کار افتاده اند که در بین آحاد جامعه تفرقه ایجادکرده و به این وسیله رهبر انقلاب را تنها بگذارند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار