خبرهای داغ:
شهردار تبریز در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری شهرداری تبریز با کمیته امداد آذربایجان شرقی بر لزوم پرهیز عموم دستگاه‌های اجرایی از برخوردهای شعاری و تشریفاتی با مباحث اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۰۶۴۶۱
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی خاطرنشان کرد: اینکه وظایف احصا‌شده اداری و خدماتی خود را به پای اقتصاد مقاومتی بگذاریم و مطرح کنیم، جفا به این راهبرد ارزشی است.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی زمانی محقق می‌شود فراتر از وظایف رایج، بتوانیم ایده‌های جدید را در خدمت درآمدزایی، کارآفرینی، توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار و توسعه متوازن شهر به کار گیریم.

نجفی همکاری شهرداری تبریز با کمیته امداد استان را در همین راستا مورد توجه قرار داد و با اشاره به موقعیت‌های مناسب همکاری دو طرف، گفت: برون‌سپاری برخی حوزه‌های خدماتی و اجرایی سطح شهر، می‌تواند کیفیت خدمات ارائه‌شده را افزایش و هزینه‌های جاری را تا حدود زیادی کاهش دهد.

شهردار تبریز یادآورشد: اجرای برخی‌ ابتکارات در همکاری‌های دو طرف، می‌تواند به فرصت‌های ارزشمند اشتغال‌زایی برای مددجویان حایز شرایط تبدیل شود؛ تفاهم‌نامه امضا شده نیز در واقع باید همین موضوع را پیگیری کند.

وی با اشاره به این‌که خدمات کمیته امداد ذاتاً عملیاتی و اعتقادی است، گفت: همکاری دو طرف، به شرط توانمندسازی مددجویان حایز شرایط و کیفی‌سازی برنامه‌های خدماتی، منطبق بر الگوی اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

نجفی تعریف و راه‌اندازی خدمات جنبی در پارک‌‌ها و بوستان‌ها، بسترهای حمل‌و‌نقل، خوداشتغالی در مراکز صنایع‌دستی و میدان‌های محله‌ایرا از جمله فرصت‌های اشتغال‌زایی خدمات شهری برای مددجویان کمیته امداد خواند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها