مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان اردبیل با بیان اینکه امروز عده ای در صدد بزک کردن چهره استکبار در جامعه هستند، گفت: وظیفه امروز بسیج دانشجویی، تقویت روحیه استکبار ستیزی در دانشگاه ها است.
کد خبر: ۸۸۰۶۴۴۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
به گزارش سرویس بسیج دانشجویی،  خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام سید اسماعیل احمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان استکبار ستیزی را مهمترین دغدغه رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: وظیفه امروز بسیج دانشجویی، تقویت روحیه استکبار ستیزی در دانشگاه ها است.

احمدی با اشاره به سخنان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که فرمودند؛ دانشگاه مبدأ همه تحولات است، تصریح کرد: طبق فرمایشات امام خمینی(ره) دانشجویان قوه متفکره یک ملت هستند بطوریکه با ساخته شدن دانشگاه ها در واقع کشور تا آخر بیمه می شود.

وی بهترین نقشه راه برای فعالیت در  بسیج دانشجویی را سخنان امام(ره) و رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: عملی کردن بیانات رهبر معظم انقلاب در محیط های دانشگاهی قطعا مجب تحولات عمق در جامعه خواهد شد، چونکه به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب، دانشگاه مبدأ همه تحولات است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان اهمیت دانشجو  و دانشگاه در پشرفت کشور را یاداور شد و گفت: اهمیت قضیه از آنجایی آشکار می شود که رهبر معظم انقلاب بیشترین زمان خود را صرف دیدار با دانشجویان می کنند  و از انها می خواهند بصورت عملی وارد میدان شوند، بطوریکه نشست 3 ساعته اخیر رهبر معظم انقلاب با دانشجویان خود مؤید همین نکته است.

احمدی در ادامه سخنان خود به بیان دغدغه ی رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: بالاترین دغدغه رهبر معظم انقلاب، تقویت روحیه استکبار ستیزی در جامعه است.

وی با بیان اینکه امروز عده ای در صدد هستند تا چهره استکبار در جامعه را بزک کنند، خاطرنشان کرد: نیروهای انقلابی و در صدر آنها دانشجویان مؤمن و متعهد بخصوص دانشجویان بسیجی اجازه تزریق افکار مسموم دشمنان اسلام در میان ملت را نخواهند داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان  با بیان اینکه بسیج دانشجویی مولود انقلاب است، گفت: بسیج دانشجویی به نوعی صاحب خانه است و نسبت به انقلاب بیشترین حساسیت را دارد  بطوریکه در راه تثبیت انقلاب و دوران 8 سال دفاع مقدس نیز بهترین نیروهای خود را فدای اسلام و انقلاب کرده است.

احمدی تصریح کرد؛ بسیج دانشجویی امروز رسالت سنگین تقویت روحیه استکبارستیزی در بین آحاد جامعه را برعهده دارد تا بتواند با بصیرت افزایی علاوه بر رفع این دغدغه مهم رهبر معظم انقلاب، توطئه های دشمنان را نیز در این محیط مقدس و علمی خنثی کند.

وی با بیان اینکه اندکی کوتاهی در آخرت جبران پذیر نیست، گفت: تمام تفکرات و اندیشه های ما باید روی این مسئله متمرکز شود و در این راه برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و تریبون آزاد که رهبر معظم انقلاب نیز تأکید بیشتری در برگزاری آنها دارند، می تواند بهترین بستر را برای روشنگری ذهن دانشجویان در این زمینه فراهم  کند.

احمدی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد؛ وقتی دانشجو از درون سبک شد بهتر می تواند مسائل را درک کرده و با بصیرت و منطق به خنثی سازی توطئه های دشمنان اسلام اقدام کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان تصریح کرد؛ بسیج دانشجویی باید به گونه ای وارد میادین شود که دانشجویان به خودی خود با منطق و استدلال مرگ بر آمریکا بگویند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات