خبرهای داغ:
به همت حوزه ۸مهدیه ارومیه یادواره شهدای روستای دارغالو با حضور بسیجیان و اهالی زن و مرد روستای های دارغالو، آسایش، کردلر و شهرک گلمانخانه در محل پایگاه شهید جلیل پور روستای دارغالو برگزارشد.
کد خبر: ۸۸۰۶۴۳۳
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، یوسف ابوالقاسمی هادی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با اشاره به شهداء و مقام آنان گفت: شهیدان از طرف خدا انتخاب می شوند وقتی در بحث مدیریت به انتخاب توجه می کنیم انتخاب، انتصاب است و خدا نیز شهدا را به مقام شهادت انتصاب می کند شهادت انتصاب است و فرد خود این راه را انتخاب می کند و پا در این راه می گذارد و ازجان و مال و همه چیز مادی می گذرد، در این دنیا با ارزش ترین چیز برای انسان جان اوست حتی و فتی می شنویم صلوات، صدقه، صلحه رحم طول عمر را افزایش می دهد به دنبال انجام آنان می رویم.

وی تصریح کرد: عمر بسیارعزیز است و از دست دادن آنان نیز بسیار سخت است وقتی ما به آن مرحله رسیدیم که با مسئله مرگ آسان برخورد نمودیم یعنی ایمانمان قوی تر شده است آمادگی برای مرگ شرایطی دارد زمانی فرد در زیباترین نقطه از عمر خود که جوانی می باشد قرار دارد و آرزو های انسان در آن شکل می گیرد و برنامه ریزی برای عمر طولانی اش دارد و از دست دادن اینها هنر می خواهد زمانی که انسان ارتباط بین خود و خداوند متعال را قوی کرد و ایمان و یقین به خدا پیدا کرد دیگر از دنیا دل می برد و آن لحظه انتخاب می کند شهید شود اگر می گوییم شهدا بزرگ هستند از لحاظ ایمان و یقین آنهاست اگر اکنون آرامش، استقلال و امنیت به وجود آمده بخاطر جان فشانی های شهدا می باشد ما زندگی امروزمان را مدیون کسانی هستیم که با عظمت جانشان را داده اند تا ما آرام باشیم.

ابوالقاسمی افزود: اما بحث دیگر، بحث رحلت حجت الاسلام والمسلیمن هاشمی رفسنجانی می باشد حضرت آیت الله خامنه ای بیانیه ای در خصوص در گذشت ایشان صادر کردند و جایگاه ایشان را به طور کامل در انقلاب و قبل و بعد آن تفسیر کردند حضرت آقا شخصیت ایشان را بگونه ای مطرح کردندکه عزت و احترام ایشان فراموش نشود امروز ما نیز باید اینگونه باشیم چرا که دشمنان می خواهند از این قضیه به عنوان یک فرصت برای فتنه و آشوب استفاده کنند ما باید مثل فرمایش رهبر معظم انقلاب رفتار کنیم که ایشان چهار چوب رفتار ما را مشخص کرده اند اکنون آرامش و دوری از فتنه و آشوب نیازمند جامعه می باشد.

هادی سیاسی سپاه ارومیه افزود: دشمن می خواهد در کشور تنش ایجاد کند و دو قطبی به وجود بیاورد قطبی طرفدار آقای هاشمی و قطبی مخالف ایشان تا در مملکت ما به اهداف خود که رسیدن به فتنه و آشوب است دست یابند ولی ما باید با بصیرت کامل اجازه ندهیم و همچون گفته مقام معظم رهبری عمل کنیم که این شایسته است.

یوسف ابوالقاسمی با اشاره به موضوع انتخابات ۹۶ خاطر نشان شد: مقام معظم رهبری طی دیدار با مردم شریف قم فرمودند بصیرت یعنی دشمن را شناختن و فکر او را خواندن اما دانستن این دو کافی نیست و بصیرت پایه و اساس محکم و استحکام خاص نیاز دارد که آن استحکام خاص ایمان است اگر بصیرت داشتی ولی ایمان چاشنی آن نشد می شود ماجرای عاشورا، کسانی که روز عاشورا در مقابل امام حسین(ع) قرار گرفتند مگر نمی دانستند؟ مگر بی غیرت بودند؟ چرا می دانستند ولی ایمان الهی چاشنی بینششان نبود و در مقابل دنیا گمراه شدند.

ارسال نظرات