خبرهای داغ:

نشست صميمي فرمانده سپاه خوي با فرماندهان پايگاه هاي حوزه ايواوغلي

سرهنگ پاسدار محمدباقر علايي در نشست صميمي با فرماندهان پايگاههاي مقاومت بسيج حوزه شهيد رزمجو ايواوغلي، از نزدیک مسایل و مشکلات پایگاه ها را بررسی و به آنها رسيدگي نمود.
کد خبر: ۸۸۰۶۴۳۰
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در اين نشست فرمانده سپاه خوي در سخناني افزود: حیثیت امروز نظام، تا حد زیادی مدیون بسیج و حضور همه جانبه مردم در آن بوده است، حتی تصاحب قدرت جهانی اسلامی با بسیج همه جانبه و فراگیر در جهان میسر خواهد بود به گفته امام راحل، این امر شدنی است و باید به دنبال تحقق یافتن آن بود.

سرهنگ پاسدار محمد باقر علايي گفت: بسیج از مردم و رهبری الهی ولی فقیه بهره می‌برد و بسیجیان سربازان آماده و جان برکف رهبری هستند و دشمن از شنیدن نام بسیج متزلزل می‌شود و کارنامه بسیجیان در هشت سال جنگ تحمیلی درخشان است.

وي در ادامه خاطرنشان كرد: اصلی‌ترین و فراگیرترین رویکرد بسیج در شرایط کنونی، رویکرد فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمنان است و دشمن در جنگ نرم قصد دارد پایه‌های ایمان و اعتقاد مردم را تضعیف کند که باید با برگزاری برنامه‌های کیفی مانع از تحقق اهداف دشمن شد.

سرهنگ پاسدار علايي ادامه داد: بسیج نهادی متشکل از همه آحاد جامعه است که با توانایی‌های مختلف در راستای تداوم این نظام مقدس با توجه به وظایف محوله تلاش می‌کند.

فرمانده سپاه خوي در پايان افزود: بسیج طبق ضرورت‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هر صحنه‌ای که لازم باشد حضور می‌یابد.

در ادامه اين نشست صميمي فرماندهان پايگاه هاي مقاومت بسيج حوزه شهيد رزمجو ايواوغلي مسائل و مشكلات خود را بيان نمودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار