مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: 22 پایگاه جمعیت هلال احمر در استان وجود دارد که از این تعداد 12 پایگاه ثابت و هشت پایگاه موقت امدادی، یک پایگاه امداد کوهستانی و یک امداد هوایی در استان مستقر است.
کد خبر: ۸۸۰۶۴۲۹
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حسن محمودی اصل زاده در دیدارهای جداگانه با امام جمعه و فرماندار میاندوآب با اشاره به گزارشی از فعالیت های انجام گرفته، اظهار کرد: 90 درصد از پایگاه های امدادی استان را به منظور اجرای طرح زمستانی چک کرده ایم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با بیان اینکه 22 پایگاه جمعیت هلال احمر در استان وجود دارد، افزود: از این تعداد 12 پایگاه ثابت و هشت پایگاه موقت امدادی، یک پایگاه امداد کوهستانی و یک امداد هوایی در استان مستقر است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس قول مسئولان، احتمالا یک هلی کوپتر امداد نیز به استان اختصاص می یابد، گفت: انبارهای استان را دو دوره نیز تجهیز کرده و اردوگاه اسکان آموزشی و امداد هوایی ایجاد شده و می شود.

محمودی هم چنین به اجرای طرح زمستانی در استان اشاره و تصریح کرد: در سطح استان حدود دو هزار خودرو در اجرای طرح زمستانی رهاسازی شدند و تاکنون به حدود چهار هزار نفر خدمات ارائه شده است.

ارسال نظرات