اصحاب رسانه بسیج استان کرمان امروز21دیماه سالروز تشکیل سازمان بسیج رسانه در گلزرار شهدای کرمان دورهم آمدند تا باردیگر با شهداءتجدید میثاق نمایند.
کد خبر: ۸۸۰۶۴۱۷
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛امروز21دیماه سالروز تشکیل سازمان بسیج  رسانه، اصحاب  رسانه ای بسیج  استان کرمان در گلزرار شهدای کرمان دورهم آمدند تا باردیگر با شهداءتجدید میثاق نمایند.
سردارحسنی سعدی درابتدای این مراسم با بیان اهمیت کارخبر ورسانه به سه اصل مهم یک خبراشاره کردند وبا توجه فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه افزودند:از آنجا که مخاطبین خبر اکثراً جوان هستند لذا پیام خبر باید به شکل هنرمندانه ودر عین ظرافت بیان شود تا دربیننده تأثیر بگذارد.
در حاشیه این مراسم ابراهیم یزدی مسئول بسیج رسانه استان کرمان درگفتگوی اختصاصی با خبرنگارما گفت:بسیج رسانه مانند دیگر سازمانهای اقشاری بسیج در درحوزه ای متفاوت یعنی حوزه رسانه با جامعه هدف بسیار وسیع درحال فعالیت است.
وی هدف بسیج رسانه را نشر تفکر بسیج درجامعه عنوان کرد وافزود:از سال 1392 که          ساز مان بسیج رسانه تشکیل شد سطح گسترده ای از فعالان عرصه رسانه در استان تحت پوشش سازمان بسیج رسانه قرارگرفتند تا در این فضای مسموم رسانه ای جهان بتوانیم با نشر تفکر بسیج جامعه رو به سمت وسویی مناسب هدایت کنیم که الحمدلله این امر به خوبی درحال انجام است و روز به روز درحال گسترش است.
ابراهیم یزدی با بیان اینکه استان کرمان بعداز تهران اولین استانی  است که دارای حجم وفضای نسبتاًزیاد رسانه ایست افزود: امسال 7شهرستان از استان کرمان جزء رسانه ای ترین شهرستان های کرمان بود ند که فعالیت آنها در زمینه بسیج رسانه پررنگتر بوده است از جمله:رفسنجان،سیرجان،انار،بافت،بم،جیرفت وکرمان
یزدی درپایان با گرامیداشت یاد شهدای رسانه خاطرنشان کرد:شهید محمدطائی شهید شاخص بسیج رسانه  استان کرمان درسال 1395 است که فعالیت آن شهید برمی گردد به  دوران دفاع مقدس .آن شهید بزرگوار در سال 1359 با چاپ اولین شماره ازنشریه جهاد توانست با امکانات محدودی که داشت 25شماره از این نشریه را به چاپ برساند.


ارسال نظرات