اگر میخواهید خداوند متعال شما را دوست داشته باشد باید خدا ترس بوده و تقوای الهی پیشه کنید.
کد خبر: ۸۸۰۶۳۴۵
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه طارم در دیدار با فرمانده، نماینده ولی فقیه و جمعی از سربازان سپاه ناحیه طارم، با اشاره به مفهوم بقیه الله گفت: باقیمانده خدا برای همه خوب است اگر باور داشته باشید.

حجت الإسلام محمد صادقی پور در این دیدار با اشاره به روایتی از پیامبرگرامی اسلام اظهار داشت: اگر میخواهید خداوند متعال شما را دوست داشته باشد باید خدا ترس بوده و تقوای الهی پیشه کنید بنابراین دروغ است کسی بگوید خدا را دوست دارد ولی کار خوب انجام ندهد.

وی خاطرنشان کرد: در روایت آمده است انسان بنده خوبیهاست هرکس به او خوبی کند او را دوست می دارد گفتنی است حرف دین اسلام هم همین است مردم باید آزاده باشند چون حضرت سیدالشهدا(ع) هم همین هدف را در جامعه نهادینه کرد.

امام جمعه شهرستان طارم با اشاره به مفهوم بقیه الله گفت: بنا به فرموده پیامبرگرامی اسلام باقیمانده خدا برای همه خوب است اگر باور داشته باشید بنابراین سودحلال و کم ، وجود نازنین امام عصر(عج) ، پیامبران، رزمندگان ، اؤلیاء و رهبران دینی بقیه الله هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم در این دیدار هدف از اجرای این برنامه را تعمیق معنویت سربازان و آشنایی بیشتر سربازان با احکام و معارف اسلامی دانست و افزود: کلاس تداوم سربازان بمدت یک هفته برای سربازان این ناحیه برگزار شد که یکی از این برنامه ها دیدار با امام جمعه شهرستان طارم بود.

حجت الإسلام محبعلی احدی با اشاره به اجرای کلاسهای مختلف در دوره تداوم سربازان خاطرنشان کرد: در این دوره برای سربازان کلاسهای عقیدتی ، سیاسی ، احکام و حفاظت برگزار می شود گفتنی است در بدو ورود سربازان به سپاه، در دوره آموزشی ۲۰ درصد از کلاسها دوره عقیدتی است و هر هفته روزهای شنبه و دوشنبه کلاسهای قرآن و اخلاق برای آنها برگزار می شود.

وی با اشاره به اجرای یک هفته دوره عقیدتی در آخر خدمت برای سربازان تصریح کرد: هدف از اجرای این برنامه آشنایی کامل سربازان با معارف اسلامی و نهادینه کردن آن در زندگی آنها می باشد.

ارسال نظرات