خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه20 در مانور ماشین آلات و تجهیزات امورشهری این منطقه، نگهداشت شهر را از مهمترین و اصلی ترین وظایف مدیریت شهری برشمرد.
کد خبر: ۸۸۰۶۲۹۵
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 تهران، سید احمد صفوی ضمن بازدید از مجموعه ماشین آلات و تجهیزات امورشهری این منطقه گفت: با توجه به اهمیت ماموریت های نگهداشت شهر، ماشین آلات و تجهیزات مورد استفاده به صورت مستمر مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد تا بهترین خدمات به شهروندان ارائه شود.

صفوی افزود: خدمات رفت و روب، بازیافت، فضای سبز، شهربان و برف روبی در نواحی هفتگانه منطقه 20 با آماده باش 240 دستگاه خودرو در حال اجراست و تجهیزات لازم را برای ماموریت های فوریتی مجموعه مدیریت شهری داریم.

وی از عملکرد شبانه روزی عوامل اجرایی امورشهری قدردانی کرد و گفت: فعالیت نیروهای اجرایی در ماموریت های نگهداشتی بسیار ارزشمند است چرا که عملکرد آنها به صورت مستقیم در کیفیت زندگی شهروندان تاثیر دارد.

صفوی با اشاره به اجرای طرح های ویژه در محله های منتخب افزود: علاوه بر فعالیت های جاری نگهداشتی، 9 طرح فوریتی نیز در محله های کم برخوردار منطقه 20 انجام شده است که در یک زمان تمامی عوامل اجرایی مدیریت شهری برای رسیدگی به امور یک محله اعزام می شوند.

وی به تداوم طرح های فوریتی تا پایان سال اشاره کرد و یادآور شد: با اجرای طرح های ویژه، رضایت شهروندان و شورایاران از وضعیت محله ها نیز افزایش چشمگیری داشته است.

شهردار منطقه 20 شهر را به یک موجود زنده تشبیه کرد که بایستی به تمامی بخش های آن به صورت یکسان توجه و رسیدگی شود و همچنین توجه بیش از پیش به اجرای ماموریت های مناسب سازی شهر را خواستار شد.

مانور ماشین آلات و تجهیزات امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه 20 با حضور شهردار منطقه، مدیران ارشد  و عوامل اجرایی معاونت امورشهری شهرداری منطقه 20 در میدان شهدای شاملو برگزار شد.

ارسال نظرات