خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان همدان خبر داد

پرداخت ۴ میلیارد و ۹۶۲ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی در همدان

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: در ۹ ماهه امسال نیز برای ۴۵۴ نفر و با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۹۶۲ میلیون تومان اشتغالزایی شده است.
کد خبر: ۸۸۰۶۲۸۸
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، پیمان ترکمان در پنجمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان نهاوند با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» اظهار داشت: در این راستا در سطح استان و شهرستان اقدامات خوبی در بحث اشتغال انجام شده است .

وی درخصوص ایجاد فرصت‌های شغلی عملکرد منابع داخلی گفت : در سال ۹۵ به تعداد ۸۹ طرح اشتغالزایی مبلغ ۸ میلیون و ۷۱۱ ریال از محل منابع صندوق اشتغال امداد تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان در خصوص ایجاد فرصت‌های شغلی عملکردهای منابع بانکی گفت: همچنین امسال به تعداد ۱۷۷ طرح اشتغالزایی نیز مبلغ ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تسهیلات از محل قرض الحسنه اشتغال‌زایی بانک‌های عامل پرداخت شده است که این تسهیلات از محل اعتبارات تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۴ و تبصره ۲۶ قانون بودجه سال ۹۵ تامین اعتبار شده است.

وی گفت: اگر دو سوم جمعیت در استان یا شهرستان فعالیت کاری داشته باشند، می گویند پنجره جمعیتی رخ داده است و یکی از عواملی که تاثیر به‌سزایی روی پنجره جمعیتی دارد، تعاون است .

ترکمانه با بیان اینکه در بخش تعاون با هم‌افزایی و هم‌گرایی بخش اشتغال گام‌های خوبی برداشته شده است، عنوان کرد: در بحث تعاون از ۵۳ هزار کارمند، ۱۵ هزار نفر در بنگاه‌های بالای ۱۰ هزار نفر کار می کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۴ برای ۷۶ نفر با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان اشتغالزایی شده است، خاطرنشان کرد: در ۹ ماهه امسال نیز برای ۴۵۴ نفر و با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۹۶۲ میلیون تومان اشتغالزایی شده است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات