فتنه گران نشان دادند که نه تنها انتخابات، بلکه آقای هاشمی هم بهانه است و اصل نظام! نشانه است. شوربخت آن خواصی که این واقعیت را نمی بینند و پس از هفت سال از فتنه، هنوز در دل گرو حمایت این جماعت از خود بسته اند و آنها را خودی می دانند.
کد خبر: ۸۸۰۶۲۵۸
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج؛ متن و حواشی درگذشت مرحوم آقای هاشمی رفسنجانی و مراسم تشییع ایشان؛ گفتنی هایی دارد که فعلا زمان طرح آنها نیست، اما از کنار یک نکته برجسته نمی توان به سادگی گذشت.

 تبیین:
۱. مراسم تشییع، اثبات عملی تاکیدات بحق و مکرر رهبری معظم است که فتنه، سران فتنه و بدنه اجتماعی ناچیز آنها هم چنان زنده است و هراز گاهی بدنبال بستری مناسب برای عرض اندام هستند.

۲. خواص از "ساکتین فتنه" در این چند روز فضایی مناسب پیدا کرده اند تا در تلویزیون و رسانه ها، رندانه "قرائتی برش خورده" از تاریخ انقلاب ارائه دهند. یعنی، مرور تاریخ انقلاب، بدون دیدن نقطه عطف "فتنه"، تا آنجا که شب گذشته حتی یکی از مسئولین عالی، نه تنها از فتنه عبور کرد بلکه، صریحا گفت اصلا نفوذ! را هم قبول ندارد.

۳. این بدان معناست که نه خواص ساکت در فتنه، پی به اشتباه خود برده اند و نه پیاده نظام آنها موضوع را رها کرده اند. این خواص درگذشت آقای هاشمی را بهانه ای برای بازگشت قهرمانانه خود به صحنه افکار عمومی قرار داده اند. (مهم)

۴. امروز درون و چهره واقعی نظام، ادب اسلامی و انقلابی و آداب تشییع دینی بود و جمع کثیری که به رهبر خود اقتدا کرده بودند و برون نظام، رفتار ساختارشکنانه عده ی قلیلی موج سوار که علیه همه ارکان نظام شعار می دادند.

۵. فتنه گران نشان دادند که نه تنها انتخابات، بلکه آقای هاشمی هم بهانه است و اصل نظام! نشانه است. شوربخت آن خواصی که این واقعیت را نمی بینند و پس از هفت سال از فتنه، هنوز در دل گرو حمایت این جماعت از خود بسته اند و آنها را خودی می دانند.

منبع: جنبش تبیین

انتهای پیام/ 
ارسال نظرات