مصطفی برزگر
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان: آنچه که باید در سازمان ها اتفاق بیافتد این است که در هرسطح از سازمان مطالب و مباحث و تفکرات باید عملی شوند.
کد خبر: ۸۸۰۶۱۶۰
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج،دکتر رمضانیان،رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در مراسم مجمع استانی قشر سازمان بسیج فرهنگیان استان ایلام گفت:ما آنچه را که امروز در کشور به آن نیاز مبرم داریم احتیاج به هیئت های اندیشه ورزی است که  هم  بیاندیشند و هم رسد کنند.

وی،بیان کرد: دو مورد اساسی وجود دارد که ما باید به آنها اهمیت دهیم، اندیشیدن و رسد کردن مسائل کشور، و دوم اندیشیدن و فکر کردن به الزامات پیش روندگی نظام جمهوری اسلامی است که این دو مورد اساسی، ما ها را دور هم جمع می کند و ما را مجبور می کند تا باهم فکر کنیم و تفکرات خود را روی هم بگذرایم تا بلکه به نتیجه مطلوبی برسیم.

دکتر رمضانیان اظهار کرد: آنچه که باید در سازمان ها  اتفاق بیافتد این است که در هرسطح از سازمان مطالب و مباحث و تفکرات باید عملی شوند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان تصریح کرد: یکی از مهمترین  مشکلات جامعه امروز ما، اصلاح نظام های مختلف است، ما در نظام جمهوری اسلامی، در زمینه دفاعی توانستیم یک نظام را بر اساس اصول و ارزشهای خودمان شکل دهیم  که امروز تمام کشور ها از آن الگو برداری می کنند .

وی، با تاکید بر دنبال کردن مسائل در بخش های گوناگون، گفت: ما وقتی که بررسی های لازم را در باره موضوعات مختلف انجام  می دهیم، باید آنها را عملی کنیم.

دکتر رمضانیان عنوان کرد: ما در مجمع بسیج فرهنگیان استان باید بتوانیم  ابتدا مسائل مهم را مطرح و بعد یک شناخت کلی در باره آنها پیدا کنیم .

وی در آخر گفت: امروز ما باید به سمتی سوق پیدا  کنیم که راه حل های مفید و اثر بخش را در زمینه حل مسائل درسطح استان و شهرستان ها به کار ببریم و این راه حل ها را باید عملی کنیم. و آن بخشی از راه حل ها که نیازمند پای کارآمدن مدیران سطح بالا است باید مطالبه شود.

 

 

 

ارسال نظرات