خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اقتصاد مقاومتی را فرمولی بنیانی و التیام‌بخش برای برون‌رفت از مشکلات فعلی برشمرد و گفت: اقتصاد مقاومتی محور تحول در اقتصاد است.
کد خبر: ۸۸۰۶۰۸۳
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
اقتصاد مقاومتی فرمول بنیانی و التیام‌بخش برون‌رفت از مشکلات/ اقتصاد مقاومتی محور تحول در اقتصادبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سردار غلامعلی ابوحمزه در جمع کارمندان جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد بیان داشت: بحث اقتصاد مقاومتی یک اصل و اساس است.

وی با اشاره به دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی افزود: یکی از موضوعات مهم در راستای پیشرفت اقتصاد کشور اجرای اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه ایران در عرصه اقتصاد تک محصولی بوده و وابستگی به نفت داشته است، بیان داشت: راهی جز عمل به اقتصاد مقاومتی برای خروج از اقتصاد تک محصولی در پیش نداریم.

وی اقتصاد مقاومتی را فرمولی بنیانی و التیام‌بخش برای برون‌رفت از مشکلات فعلی برشمرد و افزود: آنچه می‌تواند وابستگی و تک محصولی ایران را قطع کند اقتصاد مقاومتی است.

ابوحمزه تصریح کرد:اقتصاد مقاومتی نظام را به نقطه خودکفایی می رساند و محور تحول در اقتصاد است.

وی با بیان اینکه ما پیشرفت‌های بسیاری در زمینه سلول‌های بنیادی، هسته‌ای و صنایع دفاعی داشته‌ایم، ابراز داشت: این پیشرفت‌ها نشانه این است که به توانایی‌های خود تکیه کرده و با ابتکار و عمل از فناوری ‌ای روز استفاده کرده‌ایم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یادآور شد: تا زمانی که کشور به خودکفایی اقتصادی نرسد پیشرفت نخواهد کرد بنابراین ما برای حفظ نظام باید بصیرت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بصیرت یعنی دشمن‌شناسی و راه‌شناسی عنوان کرد: باید با تمام توان در راستای بهتر کردن هویت جامعه با ابزارهای‌ گوناگون قدم بر‌داریم.

ابوحمزه خاطرنشان کرد: برخی از افراد به خاطر ضعف بصیرت دنباله رو دشمنان هستند و در جهت تزلزل امنیت ملی و وحدت به همراه دشمن هستند بنابراین رسیدن به قله پیشرفت شناخت دشمن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات