فرمانده انتظامی استان مرکزی از وقوع دو حادثه تیراندازی در اراک خبر داد و گفت: وی گفت: در مدت زمانی کوتاه یکی از مضنونان دستگیر شد و برنامه ریزی پلیس برای به دام انداختن ضارب دیگر ادامه دارد.
کد خبر: ۸۸۰۶۰۱۸
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار كيومرث عزيزي گفت: صبح امروز گزارشی از تیراندازی هایی به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد و بلافاصله تیم های انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد دو فرد مسلح وارد دو منزل در شهر اراک شده و اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده اند.

سردار عزیزی تصریح کرد: در این تیراندازی پنج نفر ازساکنان جان خود را از دست داده و چهار نفر دیگر مجروح شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: بلافاصله در تحقیقات اولیه، هویت قاتلان شناسایی شد و در برنامه ریزی عملیاتی پلیس بلافاصله خودروی قاتلان در یکی از محله ها کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: بعد از مدت زمانی کوتاهی یکی از قاتلین دستگیر شد و برنامه ریزی پلیس برای دستگیری فرد دیگر نیز ادامه دارد.

سردار عزیزی در خصوص علت قتل بیان داشت که فرد قاتل مجرم سابقه دار است كه اخيرا از زندان آزاد شده است و به كمك برادرش برنامه ریزی قتل ها را انجام داده است.

وی خاطر نشان کرد:انگیزه قتل به قصد انتقام جویی و اختلافات قبلی قاتلان با ساکنان در منزل بوده که نتیجه اقدامات بعدی پلیس به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات