خبرهای داغ:
روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: انفجار در یک منزل مسکونی در خیابان زینبیه موجب رعب و وحشت گسترده بین ساکنین و اهالی محل شد.
کد خبر: ۸۸۰۶۰۰۹
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،محمد شریعتی اظهار کرد: مقارن ساعت ۲۰: ۳۴ دقیقه شب گذشته با اعلام انفجار منزل مسکونی به سامانه ۱۲۵، بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان، اکیپ‌های عملیاتی ایستگاه‌های ۱۹ و ۷، کارشناس پیشگیری سازمان، عوامل اورژانس، شهرداری، انتظامی و همچنین عوامل شرکت گاز را به محل اعزام کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تنها یک مصدوم در برداشت، گفت: با حضور به موقع نجاتگران در محل حادثه و با رعایت کلیه نکات ایمنی و انجام عملیات تفحص در میان آوارها، نجاتگران مصدوم را به عوامل اورژانس تحویل دادند و پس از مداوای اولیه، وی به بیمارستان منتقل شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی از تخریب ۵۰ تا ۸۰ درصدی ۶ منزل مسکونی همجوار و خرد شدن شیشه‌های ۱۹ منزل دیگر به شعاع ۱۵۰ متری در این حادثه خبر داد و عنوان کرد: مأموران آتش‌نشانی با به‌کارگیری تجهیزات لازم ضمن رعایت نکات ایمنی و نوارکشی محل اهالی را از خطرات احتمالی ثانویه آگاه کردند و نسبت به تخلیه اضطراری ساکنین منازل تخریب شده اقدام کردند.

شریعتی ضمن تاکید بر اینکه علت دقیق وقوع این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است، گفت: براساس بررسی‌های اولیه کارشناسان نشت و تجمع گاز شهری سبب انفجار شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها