با ورود شرکت GTI و اجرای طرح های توسعه‌ای توسط این شرکت در شهرستان سلطانیه، نوید بخش افزایش اشتغال‌زایی در بخش صنعت خواهد بود .
کد خبر: ۸۸۰۵۹۹۷
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در جلسه بررسی و رفع موانع تولید و تجارت در شهرستان سلطانیه با اعلام این خبر که شهرستان سلطانیه رتبه اول ساماندهی اصناف بدون مجوز را به خود اختصاص داده است، گفت: با راه‌اندازی 7 الی 8 اتحادیه صنفی در این شهرستان، زمینه تشکیل اتاق اصناف سلطانیه فراهم گردد.

ناصر فغفوری با بیان این مطلب که استان زنجان در حوزه صنعت، معدن و تجارت در تمامی شاخص های مقایسه ای، رشد مناسبی داشته است، خاطرنشان کرد: افزایش سرمایه گذاری صنعتی و معدنی، کاهش تعدیل سازی نیروی انسانی در کارخانجات، کاهش نرخ بیکاری و افزایش تعداد بیمه های اجباری که عمدتا در حوزه صنعت و معدن ایجاد گردیده نمونه های از نتایج مثبت اقدامات برنامه ریزی شده در حوزه تولید و تجارت استان زنجان به شمار می‌رود .

وی از تلاش برای واگذاری زمین در شهرک صنعتی شهرستان سلطانیه خبر داد و افزود: شهرک صنعتی سلطانیه با توجه به شرایط جغرافیایی و امکانات زیربنایی مزیت مناسبی جهت رشد صنعتی این منطقه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به فعالیت واحدهای بزرگ صنعتی با میزان سرمایه‌گذاری بالا در سلطانیه اشاره نمود و اظهار داشت: با ورود شرکت GTI و اجرای طرح های توسعه‌ای توسط این شرکت در شهرستان سلطانیه، نوید بخش افزایش اشتغال‌زایی در بخش صنعت خواهد بود .

فغفوری در ادامه تمرکز بر مباحث اقتصادی و ایجاد زمینه رشد اقتصادی را از اولویت‌های مهم دولت تدبیر و امید دانست و افزود: کشورهایی که توان بالای اقتصادی دارند تاثیر گذاری بیشتری در تحولات منطقه ای و بین المللی دارند.

گفتنی است در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان سلطانیه به همراه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان از شرکت صنایع کریستال ایران که با سرمایه‌گذاری 250 میلیارد تومان زمینه اشتغال 200 نفر را فراهم نموده، بازدید کردند.

ارسال نظرات