دکتر حسینی شاهرودی:

افت معاملات مسکن نتیجه رشد نرخ ارز نیست/ نابسامانی بیش از ۴ ساله بازارمسکن

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مقوله مسکن موضوع خاصی است که ما نمی توانیم آن را به صورت مستقیم به نوسانات نرخ ارز ارتباط دهیم،گفت:آشفتگی بازارمسکن بیش از ۴ سال است که ادامه دارد.
کد خبر: ۸۸۰۵۹۰۲
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی شاهرودی با اشاره به آشفتگی بازار مسکن در ماه های اخیر،گفت: نرخ ارز و نوسانات نرخ ارز در همه بازارها اثرگذار بوده و بازار مسکن نیز از این موضوع مستثنی نیست.

نماینده مردم شاهرود و میامی درمجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مقوله مسکن موضوع خاصی است که ما نمی توانیم آن را به صورت مستقیم به نوسانات نرخ ارز ارتباط دهیم، افزود: بیش از 4 سال است که ما در حوزه مسکن دچار رکود هستیم که تدابیر جدی هم دولت در این زمینه نداشته است.

تحول در مسکن  به عنوان بازار بطئی در حوزه اقتصادی و صنعتی رونق ایجاد می کند

وی با تاکید بر اینکه تحول در حوزه مسکن می تواند به عنوان بازار بطئی در حوزه اقتصادی و صنعتی رونق ایجاد کند، تصریح کرد: اگر حوزه مسکن از رکود خارج شود تاثیر مستیقمی بر حوزه اقتصاد خواهد داشت.

این نماینده مردم، ادامه داد: افت معاملات بازار مسکن را درحال حاضر متاثر از نرخ ارز نمی دانم؛ زیرا وضعیت فعلی بازار مسکن سبقه و عقبه گذشته دارد.

وی افزود: طبیعتاً اگر بنایی به رونق در بازار مسکن باشد و پیش بینی هایی در این رابطه شود،ما وضعیت نوسان ارز و بالا رفتن قیمت آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کماکان بازار مسکن را در رکود می بینیم،گفت:اثر وضعی مثبتی در این بازار دیده نمی شود و متاسفانه در سیاست های دولت هم در برنامه پنجم، ششم و در بودجه سنواتی نیز ما راهکار قوی در این رابطه ندیدیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار