خبرهای داغ:
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان خبر داد:

کسب رتبه اول آموزش ابتدایی شاهرود در سطح استان سمنان

محمدی در جلسه هم اندیشی معاونت آموزش ابتدایی شهرستان شاهرود گفت: آموزش ابتدایی شهرستان شاهرود در سطح استان سمنان رتبه اول را کسب نموده است.
کد خبر: ۸۸۰۵۸۹۱
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان در جلسه هم اندیشی با معاونت آموزش ابتدایی شهرستان شاهرود و اعضای تیم ستادی آموزش و پرورش، کسب رتبه اول آموزش ابتدایی شاهرود در سطح استان را تبریک گفت و در ادامه روند اجرای طرح و برنامه های حوزه آموزش ابتدایی و پیش دبستانی  و کیفیت بخشی آموزش ابتدایی را در شهرستان مثبت ارزیابی نمود و از کلیه فعالیت ها و تلاش های انجام شده در این خصوص تقدیر و تشکر نمود. دکتر حمیده محبی معاون آموزش ابتدایی شهرستان شاهرود نیز در این نشست به ارائه طرح ها و برنامه های ویژه مدارس ابتدایی پرداخت.

همچنین جلسه تخصصی معاونت آموزش ابتدایی استان با سر گروه های آموزشی و کارگروه مدیران شهرستان شاهروددر محل پژوهشسرای دانش آموزی برگزار گردید

در این جلسه که با حضور مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ،مشاور اقتصادی مدیر کل و معاونت آموزش ابتدایی تشکیل گردید در مورد برنامه ها و طرح ها ی آموزش سال تحصیلی 96-95  بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها