خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد

تلاش، محاسبه با خدا و تدبیر از ارکان مدیریت جهادی

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: کار، تلاش، علم، محاسبه با خدا، تدبیر و درایت از جمله شاخص‌ها و ارکان مدیریت جهادی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۸۸۰۵۸۸۱
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سردار غلامعلی ابوحمزه در جمع کارمندان شهرداری اسدآباد با بیان اینکه مهمترین نکته دین اسلام خدمت به مردم است، اظهار داشت: خدمت کردن به مردم با کار جهادی ثمراتی برای انسان دارد.

وی با اشاره به شاخصه‌های مدیریت جهادی گفت: کار، تلاش، علم، محاسبه با خدا، تدبیر و درایت از جمله شاخص‌ها و ارکان مدیریت جهادی به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه کار یکی از شاخص‌های مدیریت جهادی محسوب می‌شود، عنوان کرد: کار یکی از مسئولیت های انسان است که انسان باید برای رضای خدا به بهترین وجه آن را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه خدمت کردن به مردم باید همراه با ابتکار و خلاقیت باشد، تصریح کرد: علم یکی دیگر از شاخص‌های مدیریت جهادی است که انسان کارها را بر اساس مهارت و تخصص انجام می‌دهد.

ابوحمزه با اشاره به شاخص محاسبه با خدا اظهار داشت: انسان باید خداوند را ناظر تمام اعمالش بداند.

وی با بیان اینکه خداوند از رگ گردن به ما نزدیک‌تر است، گفت: مقبولیت و محبوبیت انسان به پست و مقام نیست بلکه خدمت برای مردم است و حرکتی که در راستای وظایف انجام گیرد عبادت برای خداست.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: آن چیزی که مجموعه را نابسامان می کند، کار دور از قانون و شرع است و اگر می خواهید عدالت در جامعه اجرا شود باید با پایبندی به قانون انجام وظیفه کرد.

وی با اشاره به شاخص تدبیر اضافه کرد: تدبیر به معنای با برنامه کارکردن و دچار روزمرگی نشدن است.

ابوحمزه با تأکید بر بحث درایت خاطرنشان کرد: انسان باید جوانب کار را ببیند، بنابراین با دقت به همه چیز بنگریم و به عمق موضوعات پی ببریم.

وی در پایان بیان کرد: اگر انسان این 6 موضوع را به‌کاربگیرد مدیریت جهادی را به نحو احسن انجام داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات