خبرهای داغ:
مسؤول سازمان بسیج رسانه فارس خبر داد
مسؤول سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پنج کتاب توسط این سازمان در دست تدوین و چاپ است.
کد خبر: ۸۸۰۵۷۹۴
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷

میلاد امیری‌نژاد در جمع خبرنگاران از چاپ پنج کتاب توسط بسیج رسانه فارس خبر داد و اظهار داشت: کتاب‌های «شهیدان بصیر» شامل 293 عکس از شهدای گمنام با موضوع کاروان شهدای بصیر، «موکب عشق» با تصاویر حضور ادیان الهی و ملل مختلف در راهپیمایی اربعین حسینی روز چهارشنبه 21 دی‌ماه جاری در تهران رونمایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تدوین نخستین کتاب حوزه و دانشگاه با موضوع سواد رسانه‌ای طراز انقلاب و نیز کتاب شهدای رسانه‌ از دیگر برنامه‌های در دست  اجرای سازمان بسیج رسانه استان فارس است.

مسؤول سازمان بسیج رسانه فارس از برپایی نخستین شب‌شعر استانی شهدای هنر و رسانه با همکاری سازمان بسیج هنرمندان این استان در سال جاری خبر داد و افزود: از 15 شهید رسانه‌ای استان فارس تا به امروز 9 شهید شناسایی شده‌اند و در این راستا باید از ابزار هنر برای معرفی بیشتر شهدا استفاده شود.

امیری‌نژاد تصریح کرد: برگزاری جشنواره رسانه فجر با هدف تشویق و ترغیب جوانان و تبیین پیشرفت‌های علمی و انتقال خاطرات شفاهی به نسل جوان که در سینه مبارزان انقلاب اسلامی نهفته، از جمله برنامه‌های در دست اجراست.

وی بیان داشت: جشنواره رسانه فجر با موضوع‌های سرمقاله، یادداشت، گزارش، مصاحبه، خبر، گزارش تصویری، صفحه‌آرایی و کاریکاتور با استفاده از ظرفیت‌های داوران مجرب کشور اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج رسانه فارس اضافه کرد: تا پایان سال جاری نیز اردوی راهیان نور ویژه خواهران و برادارن اصحاب رسانه به منطقه جنوب اعزام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها