خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مسؤولیت‌پذیری در نظام ما امانت و حق‌الناس محسوب می‌شود و در این راستا در اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر روی همگان باز است.
کد خبر: ۸۸۰۵۷۷۱
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴

حمیدرضا گرامی در آیین تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با بیان ‌اینکه مسؤولیت‌پذیری در نظام ما امانت و حق‌الناس محسوب می‌شود و در این راستا درب اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر روی همگان باز است، اظهار داشت: حفظ و حراست از دستاوردهای شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس بسیار سنگین و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و کسانی که دل در گرو حضرت امام راحل، مقام معظم رهبری، رزمندگان، شهدا، جانبازان و آزادگان دارند می‌توانند به این اداره کل مراجعه و رهنمودهایی برای تسریع در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: افتخار اداره‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خادمی مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی است و در این راستا از تمام توان و ظرفیت خود برای پاسداشت از ارزش‌های دفاع مقدس بهره می‌بریم.

فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران نیز بیان داشت: امنیت حاکم بر کشور مرهون شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده و آنچه از این دوران کسب کرده‌ایم اقتدار علمی، فرهنگی، سیاسی و عمرانی است.

امیر منصور محمدی با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس غریب مانده است، افزود: رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس باید از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان بازگو شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها