خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جهرم گفت: طرح نسیم محبت با هدف احیای ارزش‌های اسلامی و با شیوه تذکر لسانی در سطح اماکن، بازار و محل‌های خریدوفروش و معاملات در این شهرستان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۰۵۷۶۷
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰

محدصادق شادمند صبح امروز در جلسه شورای امربه‌معروف و نهی از منکر این شهرستان که با موضوع اجرای طرح «نسیم محبت» با حضور فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج محلات و اقشار سپاه جهرم برگزار شد با اشاره به گفتمان‌سازی دینی، هدف اصلی این طرح را ترویج سبک زندگی اسلامی معرفی کرد. 

وی با اشاره به لزوم ایجاد آرامش و امنیت اجتماعی، رشد فرهنگ دینی را درگرو این دو مقوله دانست. 

فرمانده سپاه جهرم افزود: طرح نسیم محبت ابتدا در سطح اماکن و اصناف این شهرستان با شیوه‌ تذکر لسانی و با هدف احیای ارزش‌های اسلامی، آگاهی‌بخشی و صیانت از کرامت انسانی، گسترش معروفات و جلوگیری از منکرات به اجرا گذاشته خواهد شد. 

شادمند با اشاره به فعالیت خوب بسیج اصناف در زمینه‌ تقدیر از واحدهای صنفی نمونه اخلاق و انصاف و تذکر لسانی به واحدهای ناآگاه، تصریح کرد: با همکاری و حضور پررنگ مردم، طرح نسیم محبت که یک وظیفه‌ همگانی در قبال امربه‌معروف و نهی از منکر در سطح جامعه است به اجرا گذاشته خواهد شد. 

در ادامه این جلسه امید حریری دبیر قرارگاه امربه‌معروف سپاه شهرستان جهرم نیز نکاتی را در مورد چشم‌انداز این طرح و اهداف آن و همچنین روش‌های ایجابی، تذکر لسانی و نوشتاری ارائه کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها