خبرهای داغ:
دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر فارس گفت: اجرای ادای فریضه الهی امربه‌معروف در بعضی از اداره‌های این استان به‌ خوبی اجرایی و عملیاتی نمی‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۵۷۶۱
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵

سلیمان مهدوی در نشست دبیران شورای امربه‌معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی استان فارس با اشاره به اینکه مدت‌ها شورای امربه‌معروف و نهی از منکر در اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی تشکیل‌ شده اما فعالیت‌های مناسب و درخور توجهی صورت نگرفته است، اظهار داشت: انتظار می‌رود که دبیرخانه شوراهای امربه‌معروف فعال شوند و با تمام ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ارتباط داشته باشند تا این فریضه الهی به‌طور کامل اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: خروجی و کارآمدی تکلیف الهی امربه‌معروف و نهی از منکر در نشست‌هایی که توسط شوراهای امربه‌معروف انجام می‌شود کم و ناچیز است و باید بستری فراهم شود تا اثر تعیین‌کننده داشته باشد.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس تصریح کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر مانند خورشیدی تابان اگر بر سازمان‌ها و اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی که در پشت ابرها پنهان شده به جامعه هدف بتابد باعث کاهش هزینه‌های بسیار می‌شود.

مهدوی بیان داشت: اگر در اجرای این تکلیف الهی درست عمل کنیم تحول چشمگیری در سازمان‌ها و جامعه ایجاد می‌شود و در غیر این صورت باعث تضعیف نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اجتماعی خواهد شد و مشکلات و معضلات بسیاری را ایجاد می‌کند.

وی اضافه کرد: ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر هدایت بیش از 4.5 میلیون جمعیت استان فارس را بر عهده دارد و اگر در اجرای این فریضه به‌خوبی عمل نکنیم مورد سؤال قرار می‌گیریم و برای برون‌رفت از این وضعیت باید آن را متناسب با مأموریت‌های سازمان و یا دستگاه‌های اجرایی تعریف و عملیاتی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها