خبرهای داغ:
علی بهبهانی امروز اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون با همکاری امور روستایی استانداری خوزستان و بخشداری زیدون اعتباراتی جهت بهسازی و آسفالت روستای اسلام آباد جذب و توسط دهیاری روستا صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۸۰۵۷۲۶
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۳
وی با بيان اينكه روستای اسلام آباد یکی از روستا هایی است که در مسیر تردد و گذرگاه استان بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد است، گفت: پتانسیل های خوب گردشگری و طبیعت زیبای این روستا چشم هر گردشگری را به خود جذب می کند.
رئیس شورای اسلامی روستای اسلام آباد با تاكيد بر اينكه با اعتبارات دولتی نمی توان در روستا ها اقدامات موثری انجام داد، افزود:  بخش خصوصی در این امر کمک بسزایی می تواند جهت توسعه بخش های گردشگری و جذب سرمایه در روستا ها انجام دهد.  
بهبهانی با اشاره به خدمات گسترده و متنوع توسط شورا و دهیاری و کمک های مردمی و پشتیبانی بخشداری زیدون، افزود: : تا کنون با همکاری مردم و اعتبارات دولتی این روستا در تامین روشنایی معابر؛ جمع آوری و حمل زباله، جدول کشی کامل روستا با پیشرفت فیزیکی 99درصد، آسفالت کوچه ها و خیابان ها پیشرو بوده است.
وی ادامه داد: احداث پیاده رو این روستا در مساحت 2083 متر مربع با اعتباری بالغ بر350میلیون ریال اجرا شده است.
رئیس شورای اسلامی روستای اسلام آباد ضمن اشاره به اينكه تا کنون بیش از4هزار متر آسفالت در سالجاری اجرا شده است، خاطرنشان كرد: اجرای این پرويه با اعتباری بالغ بر 850میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی تامین شده است.
بهبهانی ضمن اشاره به نقش مهم شورا ها و دهیاری ها در توسعه روستا،  ادامه داد: احداث پیاده رو در این سطح در روستا های بخش زیدون برای اولین بار با همکاری و مشارکت مردم اجرا شده است.
وی در پایان افزود: با توجه به خدمات گسترده شورا و دهیاری  و مشارکت مردم روستای اسلام آباد بخش زیدون انتظار همکاری و مساعدت بیشتر نهاد ها جهت توسعه و جذب اعتبارات می رود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها