شب گذشته مراسم عزاداری سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) در اردکان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۵۷۱۹
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سیداسماعیل شاکر در سخنانی ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز وفات کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) به بیان گوشه هایی از شخصیت و زندگانی آن حضرت پرداخت.

امام جمعه اردکان در خصوص مقام و منزلت حضرت معصومه (سلام الله علیها) گفت: وی از امامزادگان ممتازی است که هم از سوی امامان معصوم زیارت نامه دارد و هم توصیه به زیارتش نموده اند.

وی اظهار داشت: جدای از جایگاه والای حضرت معصومه (سلام الله علیها)، شهر مقدس قم سابقه ای دیرین در تشیع، یاری و پیروی از مکتب اهلبیت دارد تا جایی که پناهگاه بسیاری از کسانی که مورد غضب دستگاه خلافت قرار می گرفتند قم بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاکر افزود: قم در تاریخ معاصر هم ممتاز بوده به گونه ای که پیش از انقلاب و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سرنوشت ملت ایران و دنیای اسلام تأثیرگذار بوده است.

مرثیه سرایی و سینه زنی توسط حجت الاسلام حیدریان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

لازم به ذکر است که مراسم عزاداری سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) با حضور جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم و محبین اهلبیت در حوزه علمیه امام صادق (علیه السلام) اردکان برگزار شد.


ارسال نظرات