خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار از گرامیداشت 25 دیماه روز حماسه و ایثار مردم شهید پرور خوانسار خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۵۶۷۹
|
۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
به گزارش خبرنگار بسیج از خوانسار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار در نشست خبری  در خصوص گرامیداشت روز حماسه و ایثار  شهرستان با اشاره به اهمیت و جایگاه ۲۵ دی، روز حماسه و ایثار مردم خوانسار اظهار کرد: مراسم روز حماسه و ایثار خوانسار روز پنج شنبه ۲۳ دی ماه همراه با نماز مغرب و عشاء در هیئت حسینی ارسور شهرستان برگزار می شود.

سرهنگ پاشایی با بیان لزوم تقدیر از حماسه سازی مردم خوانسار در ۲۵ دی سال ۶۵ گفت: براساس فرمایش رهبر انقلاب زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست و در روز ۲۵ دی سال ۶۵ نیز مردم شهرستان با حضور خود برای شهدا سنگ تمام گذاشته و حماسه آفریدند.

وی افزود: در روز پنج شنبه ۲۳ دی ماه نیز با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، رزمندگان و ایثارگران برنامه سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مداحی مرتضی طاهری برگزار خواهد شد.

ایشان گفت: این مراسم برای تقدیر  و تجلیل از یاد و خاطره شهدای شهرستان و به ویژه شهدایی که در عملیات کربلای پنج و گردان امام سجاد علیه السلام به شهادت رسیدند برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: رونمایی از کلیپ تولیدی با مضمون شهدای مدافع حرم که توسط هنرمندان بسیجی شهرستان تولید و به جشنواره عمار نیز راه یافته است از دیگر بخش های مراسم در راستای گرامیداشت  روز حماسه و ایثار مردم شهید پرور شهرستان خوانسار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها