فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

ماهواره و اعتیاد مادر همه معضلات اجتماعی است/ دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی و ایجاد تفرقه استفاده می کند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: ماهواره و اعتیاد مادر همه معضلات اجتماعی است بنابراین باید بیش از پیش هوشیار باشیم
کد خبر: ۸۸۰۵۶۷۴
|
۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوجستان : سردار حسین معروفی در جلسه هم اندیشی سران طوایف منطقه سیستان عنوان کرد: دشمن همیشه از هر فرصتی که بتواند برای ضربه زدن به نظام اسلامی و ایجاد تفرقه استفاده می کند بنابراین باید هوشیار باشیم .
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: خوشبختانه در طی سال های اخیر حرکت مستمر و زیبایی در منطقه سیستان شکل گرفته که بر این اساس طوایف در فواصل زمانی مناسب در یک مرکزیت و با محوریت یک طایفه بدون توجه به تفاوت های قومی و مذهبی دور هم جمع شده و یک هدف کلان را دنبال می کنند که این همان دستور قرآن، پیامبر و نظر و و دستور صریح امام مسلمین است.
وی تاکید کرد: برای حفظ وحدت و انسجام، همه جانبه در مقابل دشمن و نفوذ بیگانگان ایستادگی می کنیم که در این راستا همانند همیشه نیازمند اندیشه زیبای موجود در تک تک بزرگان و ریش سفیدان سیستان بزرگ و عزیزهستیم.
سردار معروفی با بیان اینکه، سیستان دارای یک پیشینه و عقبه ی ارزشمند تاریخی در همه ی حوزه ها است تاکید کرد: در کتاب های مجموعه سیستان در مورد بزرگان و گذشتگان سیستان خوانده ایم که آنها سیاست را اخلاقی کرده بودند بدون اینکه اخلاقشان سیاسی شود بنابراین انسانهایی که اخلاقشان سیاسی می شود بدنبال منافع شخصی خود یا حزب و گروه خود هستند اما انسانهایی که سیاست را اخلاقی می کنند به دنبال رفع معضلات هستند.
وی با عنوان اینکه، شجاعت مردم سیستان مثال زدنی بوده و در تاریخ ثبت شده به طوری که این مردم از ارزشمندترین هایشان گذشتند اما حاضر به توهین به امیرالمومنین نشدند که این جز ایمان به خدای متعال چیز دیگری نیست ادامه داد: امروز داشتن شهدایی چون میرحسینی، عالی، هراتی و لکزایی به واسطه ی آن عقبه ی درخشان آن ها است چرا که مگر می شود انسان اصالت و عقبه نداشته باشد و به راحتی بتواند این چنین عشق بازی، مجاهدت و جانفشانی کند و این باعث می شود همه مردم سیستان را به نیکی یاد کنند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به، اول شخص جهان اسلام در سال ۱۳۸۱ در سفر به سیستان می فرمایند سردار قاسم میرحسینی که از سرداران لشکر ۴۱ ثارالله است از شخصیت های استثنایی و جالب در صحنه نبرد و دفاع است و بعد می گویند من مردم سیستان را اینگونه شناختم تصریح کرد: میرحسینی یک علمدار واقعی برای لشکر ثارالله بود همان گونه که کربلا را با عباس بن علی می شناسیم، لشکر ثارالله را هم با شخصیت هایی چون میرحسینی می شناسیم، کسی که از خدا ترسید و از غیر خدا نمی ترسد، یک شخصیت استثنایی است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ابراز داشت: جنگ احزاب در سال ۱۳۸۸ با هدف نابودی انقلاب اتفاق افتاد که در این راستا بدخواهان آبروی ملت و انقلاب را تا لبه ی پرتگاه بردند اما ملت هوشیار و بصیر با خلق حماسه خدا را یاری کردند بنابراین گردن نهادن به فرموده ی امام خود یاری کردن از سوی خدای متعال است.
معروفی تصریح کرد: اتحاد، همبستگی، همدلی و همزبانی مولفه ی اصلی، عزت و شرف ملت ایران با هر گرایش، سلایق و با هر خط سیاسی است که در این راستا زمانی که منافع ملی، ارزش ها و تمامیت ارضی و اعتقادات آنان در خطر باشد یک فکر شده و در یک جبهه قرار می گیرند بنابراین ۹ دی مهر تایید این اتحاد بود که بزرگ شدن ملت ایران را دربرداشت.
وی افزود: مدیریت صحیح اسلامی یعنی ولایت و امامت که هم در ده سال حیات پربرکت امام راحل و هم در ۲۷ سال حیات پر برکت مقام معظم رهبری مدیریت صحیح اسلامی موجود اسلام و دینرا نجات و قرآن، ائمه و مردم ایران را عزیز و ملت ایران را با همه ی ملل دنیا متمایز کرد.
معروفی با عنوان اینکه، خروجی استکبار ستیزی عزت ملت ایران و دستاورد ملی است خاطرنشان کرد: اگر حزب الله بزرگ و عراق جان می گیرد و سوریه و جبهه مقاومت موفق می شود تنها به واسطه ی این که از نظام سیاسی ایران تبعیت کردند می باشد چراکه این نظام سیاسی و الهی ما به فرموده ی حضرت امام دست غیب هدایت کننده ی آن است.
وی تاکید کرد: دشمن برای نابودی ملت ایران برنامه دارد بنابراین ایمان جوانان را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مورد هجمه قرار داده و به دنبال انشقاق ملت است و به دنبال خالی کردن دور حضرت آقا و تنها گذاشتن ایشان است.
فرمانده سپاه پاسداران سیستان و بلوچستان ابراز داشت: دشمن در سیستان و بلوچستان دارای سه راهبرد است بنابراین اولین راهبرد دشمنی و انشقاق قومی است و به شدت روی این موضوع کار می کند و در دومین راهبرد به دنبال انشقاق مذهبی است و با تمام توان در این حوزه تلاش می کند و در راهبرد سوم به دنبال ایجاد وحشت است بنابراین دشمن می خواهد آرامش را از ما بگیرد تا نتوانیم معضلات را برطرف کنیم.
معروفی با بیان اینکه، برای دشمن قابل پذیرش نیست که مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان نگاه ویژه ای دارد بنابراین این نگاه وحدت آمیز را برنمی تابد ابراز داشت: اگر می خواهیم روحانی خوب، ریش سفید، معتمد و بزرگ طایفه و نخبه ی خوبی باشیم باید مبلغ خوبی برای دین قرآن و اهل بیت و امام و انقلاب باشیم.
وی در پایان گفت: ماهواره و اعتیاد مادر همه ی معضلات اجتماعی است اگر مواظب نباشیم در سیستان دارالولایه گریبان ما را می گیرد آسیب های اجتماعی ایمان جوانان ما را می گیرد.
ارسال نظرات