باید بدانیم قیام و كلام و پیام شهدا برای تقویت خط ولایت و تداوم بخشیدن خط امام و رهبری و بصیرت‌افزایی و خدمت‌ به مردم و امت اسلام بوده و هست
کد خبر: ۸۸۰۵۶۶۱
|
۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
به گزارش خرگزاری بسیج درکرمان؛ همزمان با فرا رسیدن سالروز عملیات حماسه ساز کربلای 4و5 ونیزسالروز وفات حضرت معصومه سلام الله علیها آئین بزرگداشت یاد و خاطره شهدای غرور آفرین عملیات کربلای 4 و5 با حضور جمع کثیری ازرزمندگان  ، بسیجیان ، خانواده های معزز شهداء و ایثارگران و پیشکسوتان ایثار و شهادت و تنی چند از مسئولین اجرائی شهرستان زرند اعم از خنجری فرماندار ، محمدی رئیس دادگستری ، قویدل دادستان ، سرهنگ شاهرخی فرمانده سپاه  ، مهندس محمدی شهردار ، کاظمی رئیس آموزش و پرورش و سایر اقشار مختلف مردم در محل حسینیه  بیت العباس روستای روح آبادبرگزار گردید .
این مراسم معنوی و روحانی که با اجرای چندین برنامه فرهنگی ، هنری همراه بود سرهنگ حمید محمودزاده ، سرهنگ احمد حمزه ای و سردارسید محمد تهامی از فرماندهان دوران مقدس با ذکر خاطراتی  از شهدای عملیات افتخار آفرین کربلای 4 و 5 ضمن گرامیداشت  یاد و خاطره 120 شهید این عملیات حماسه ساز، انجام این عملیات را محل تجلی امدادهای غیبی و الهی توصیف کرده و بر لزوم بازخوانی تاریخ مقاومت و سلحشوری رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و تدبر و بهره‌گیری از درس ها و عبرت‌های آن برای نسل امروز و فردای کشور تأکید نمودند  .
در ادامه سرهنگ پاسدار علی اکبر شاهرخی فرمانده سپاه ناحیه زرند ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این مراسم معنوی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه عملیات‌های کربلای 4 و 5 گفت: یکی از اهداف برگزاری اینگونه مراسمات مذهبی تجدید میثاق با روح پاک و مطهر شهداء هست و توکل،سخت کوشی،اطاعت پذیری و معنویت را از خصوصیات بارز شهدای ۸ سال دفاع مقدس بیان نمود .
فرمانده سپاه ناحیه زرند همچنین اظهار داشت : باید بدانیم قیام و كلام و پیام شهدا برای تقویت خط ولایت و تداوم بخشیدن خط امام و رهبری و بصیرت‌افزایی و خدمت‌ به مردم  و امت اسلام بوده و هست و بحق می توان گفت سرداران شهید عملیات کربلای 4 و 5 شهدای راه بصیرت بودند .
شاهرخی افزود: امروز تجربه و روحیه ما نسبت به دوران جنگ بالاتر رفته و مردم ولایتمدار ما با تاسي به فرهنگ عاشورا هميشه پيشگام بوده ودر همه صحنه هاي انقلاب به همراه فرزندان خود آماده دفاع از آرمان هاي والای شهداء هستند . سرانحام این مراسم با مداحی و نوحه سرائی یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت پایان پذیرفت .
شایان ذکر است این مراسم پر فیض الهی  با مشارکت و همت بنیاد شهید و امور ایثارگران ، ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر زرند ، پایگاه مقاومت شهید بهشتی روح آباد و موسسه فرهنگی ، هنری بصیرت شهدای شهرستان زرند برگزار گردید .
ارسال نظرات