مردم ولی فقیه را به عنوان نائب امام زمان(عج) در دوران غیبت کبرای آن حضرت پذیرفته، گوش خود را به فرمان وی سپرده‌اند و در این راه جان‌فشانی‌ها کرده‌اند تا این نهضت انقلابی حفظ شود.
کد خبر: ۸۸۰۵۶۴۰
|
۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه نکا با بیان شناخت دشمن از این وحدت و اتصال امت و امام، خاطرنشان کرد: دشمنان با درک زنجیره ارتباط امت و امام، قوت این اتصال را شناخته و امروز بیشترین تهاجم فرهنگی، فکری، القای شبهات متوجه همین حوزه است تا اجتهاد، تقلید و روحانیت را زیر سوال ببرند.
 
آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم بزرگداشت پدر شهید علی‌اکبر محمودی با اشاره به جایگاه فرمان امام راحل برای حضور مردم در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در جنگ هشت ساله، اظهار کرد: امروز نیز بسیاری از مردم فرزندان خود را مانند همان سال‌ها به سوریه برای دفاع از آرمان‌ها می‌فرستند.

وی افزود: مردم ولی فقیه را به عنوان نائب امام زمان(عج) در دوران غیبت کبرای آن حضرت پذیرفته، گوش خود را به فرمان وی سپرده‌اند و در این راه جان‌فشانی‌ها کرده‌اند تا این نهضت انقلابی حفظ شود.

 
 
این مسؤول اضافه کرد: امروز دشمن می‌خواهد ولی فقیه را از دل مردم به عنوان نائب امام زمان و شخص دارای ولایت الهی از جانب خدا بیرون کرده و هدف اصلی آنان متوجه همین شخصیت است تا با خارج ساختن این نقطه امید، اعتماد و ایمان از دل مردم، اسلام بدون ولایت فقیه در جامعه حاکم شود.

وی گفت: بی‌اعتمادی و بدبینی نسبت به ولایت و تقلید از مرجعیت، توطئه امروز دشمن است تا مردم را از امر امام زمان(عج) که پیروی از مجتهد جامع‌الشرایط در دوران غیبت است بازداشته و به اهداف نهایی خود دست پیدا کند.

آیت‌الله محمدی لائینی نقش ولایت فقیه در شرایط حساس کنونی را بی‌بدیل توصیف و تصریح کرد: اگر دیروز افرادی به دستور امام راحل به صحنه‌های نبرد رفته و یا امروز به امر رهبر انقلاب به جنگ می‌روند، مجاهد فی‌ سبیل‌الله بوده و در صورتی که کشته شوند شهیدی لقب می‌گیرند که امضای ولی فقیه پای برگه آن‌ها قرار دارد.

وی در پایان با تمجید از مردم انقلابی ایران اسلامی تأکید کرد: مردم ما به فضل الهی با بصیرت بوده و شیطنت‌های دشمنان را به خوبی درک می‌کنند و در ادامه مسیر نیز همچون سی‌وچند سال گذشته در پای علم ولایت فقیه می‌ایستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها