اولین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای هشتگرد با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر و حوزه 611 بسیج این شهر برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۰۵۶۳۳
|
۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، اولین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای هشتگرد با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر و حوزه 611 بسیج این شهر برگزار گردید.

مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام شهدای شهر هشتگرد برگزار شد

این مسابقات در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ورزش و تندرستی بین جوانان در شهر هشتگرد برنامه ریزی و با استقبال گسترده ای مواجه گردید که 40 تیم در رده بزرگسالان و 14 تیم در رده نوجوانان در این مسابقات شرکت نمودند.

اسفندیاری مسئول تربیت بدنی سپاه استان البرز ، جوادی رئیس، میرغفاری نائب رئیس، خانم شاهوردی رئیس کمیسیون فرهنگی، اسحاقی، شجری پور ، ساداتی از اعضای شورای شهر در فینال این مسابقات حضور داشتند.

مسابقه فینال مابین تیم شهدای مدافع حرم و تیم شهید جوادی برگزار و تیم شهدای مدافع حرم با برتری بر حریف به مقام قهرمانی دست یافت.

در پایان مسابقات با اهداء مدال ، جام و البسه ورزشی از تیم های قهرمان و نایب قهرمان در رده بزگسالان و نوجوانان تجلیل گردی.

تیم منتخب شهرداری هشتگرد نیز که در این مسابقات شرکت نموده بود درمرحله یک هشتم حذف و بعنوان تیم اخلاق برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفت.

علی جوادی رئیس شورای اسلامی هشتگرد در اختتامیه این مسابقات سخنرانی نمود و از اهالی شهرک وحدت هشتگرد در میزبانی از مسابقات تقدیر و تشکر کردند.

وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات فرهنگی انجام شده طی دوره اخیر در سطح شهر در زمینه ای مختلف فرهنگی، ورزشی، حقوق شهروندی، ترویج فرهنگ قرآنی، مبارزه با مواد مخدرو ... از عزم مدیریت شهری هشتگرد در ارتقاء فرهنگ عمومی خبر داد.

ایشان از فرماندهی سپاه ناحیه ساوجبلاغ، حوزه 611 بسیج و نیروی انتظامی و همچنین از اعضای شورای شهر و مهندس یگانه شهردار هشتگرد و تمامی دست اندر کاران در برنامه ریزی و برگزاری و نیز امنیت و  حمایت و پشتیبانی در زمان برگزاری مسابقات تقدیر و تشکر نمود.

در بخش پایانی مراسم با تقدیم هدایایی از زحمات سروان صبح خیز فرماندهی حوزه 611 بسیج و نیز آقای سید موسوی که وظیفه برنامه ریزی مسابقات را برعهده داشتند و نیز از کادر داوری تجلیل گردید.

سرکار خانم شاهوردی عضو شورا و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی هشتگرد در حاشیه این مراسم از برگزاری مسابقات والیبال در رده های سنی مختلف در دهه مبارک فجر خبر دا.

به گفته وی این مسابقات با پشتیبانی شهرداری و با همکاری حوزه بسیبج 611 مالک اشتر به مناسبت دهه مبارک فجربرگزار خواهد شد.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی شورا از برنامه ریزی و تلاش ویژه این شورا در امور مربوط به بانوان خبرداد که برگزاری مسابقات والیبال بانوان از آن جمله است .

خبرنگار: امیر حسین کولیوند
ارسال نظرات