فرمانده سپاه شهرستان بوشهر:

بسیج تحت تاثیر هیچ دولتی نیست/ بسیج بهترین گزینه تقویت ارتباط مسئولان با جوانان است

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر، گفت: بسیج و عملکرد بسیج در هیچ دوره‌ای ربطی به عوض شدن دولت‌ها ندارد و تحت تاثیر هیچ دولتی نبوده و نخواهد بود.
کد خبر: ۸۸۰۵۶۲۵
|
۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ عبدالرضا دشتی صبح امروز در همایش مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت هجرت کوی فضیلت شهر بوشهر، اظهار داشت: بسیجیان با حضور با بصیرت و آگاهانه خود در صحنه‌های مختلف نظام نشان داده‌اند که السابقون السابقون هستند.

دشتی با بیان اینکه اطلاق شجره طیبه به بسیج خیلی بجا و شایسته است، ادامه داد: اولین خاصیت درخت رشد و نمو است پس با این خصوصیت بسیج نمی‌تواند رشد و نمو نداشته بوده و ثابت باشد بلکه باید در همه عرصه‌ها رشد بالنده داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه بسیج و بسیجی نباید بی‌روح و جامد بوده بلکه باید پویا و سرزنده باشد، گفت: بسیجی برای فرهنگ‌سازی و انتقال فرهنگ ناب بسیجی تلاش دارد و در این راه از هیچ سرزنشی نمی‌ترسد.

دشتی با اشاره به اینکه بسیج از هر نظر پاک بوده و دارای نظام منظمی است، بیان داشت: بسیج اگر به دریای مردمی وصل نباشد پوسته‌ای بیش نخواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه بسیج با هر باد، تند باد و طوفانی نمی‌لرزد بلکه در مقابل طوفان‌های سهمگین نیز مقاوم و پایدار خواهد بود، گفت: ثبات و پایداری بسیج به ولایتمداری، مردمداری و استکبارستیزی وابسته است.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با تاکید بر اینکه بسیج و عملکرد بسیج در هیچ دوره‌ای ربطی به عوض شدن دولت‌ها ندارد تحت تاثیر هیچ دولتی نبوده و نخواهد بود، افزود: بسیجی نباید سیاست‌زده باشد بلکه باید نخبه سیاسی باشد.

دشتی با بیان اینکه بسیج و بسیجیان نباید خود را به محیطی کوچک و ناچیز محدود کنند، خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس را باید به بهترین شکل و با زبان بسیجیان به آنها انتقال داد.

وی با تاکید بر اینکه تلاش و زحمات بسیجیان در عرصه‌های مختلف مربوط به زمان خاصی نیست، تصریح کرد: ارتباط مسئولان با نسل جوان متاسفانه ارتباط قوی که بتواند مشکلات آنها را رفع نماید نبوده است.

دشتی با تاکید بر اینکه ارتباط مسئولان با جوانان باید تقویت شود، گفت: بسیج بهترین گزینه تقویت ارتباط مسئولان با جوانان است.

وی با اشاره به اینکه بسیج و بسیجی تنها به کسی که پرونده تشکیل داشته باشد اطلاق نمی‌شود، بیان کرد: بسیجی به کسی اطلاق می‌شود که دغدغه اجرایی و عملی کردن سفارشات و وصایای امام(ره) و دغدغه‌های مقام معظم رهبری داشته باشد.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با تاکید بر اینکه خیلی از برنامه‌ها و کارهای انجام نداده در پیش رو داریم و برای انجام رساندن آن باید تلاش بیشتری شود، گفت: استکبارستیزی بسیجیان باید در جامعه گسترش پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار