صبح امروز:

امام جمعه جدید منطقه رستاق معرفی شد

مراسم معرفی امام جمعه جدید منطقه رستاق با حضور رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان و جمعی از روحانیون شهرستان اشکذر در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۵۵۹۹
|
۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر ،مراسم معرفی امام جمعه جدید منطقه رستاق با حضور رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان و جمعی از روحانیون شهرستان اشکذر در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در این مراسم نماز جمعه را قرارگاه فرهنگی و ایمان دانست که ائمه جمعه به عنوان فرماندهان این قرارگاه وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.

حجت الاسلام محمدرضا شریفی گفت: ائمه جمعه باید در راستای تبعیت از رهبری و پشتیبانی از دولت مسائل و مشکلات مردم را در خطبه های نماز جمعه مطرح کنند تا نگاه مردم نسبت به خدمتگزاران نظام امیدوارانه تر باشد.

وی خاطر نشان کرد: مردم منطقه رستاق درخواست های فراوانی را برای شروعمجدد نماز جمعه در آن منطقه به شورای سیاستگذاری ارسال کرده بودند که بالاخره با پیگیری های صورت گرفته حکم صادر شد و حجت الاسلام مصطفی دلاوری به عنوان امام جمعه جدید این منطقه معرفی شد.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ادامه داد: انشالله صبح جمعه هفته آینده در فرمانداری اشکذر شورای اداری شهرستان برگزار و حجت الاسلام دلاوری به مسئولان ادارات معرفی و حکم ایشان در اولین خطبه نماز جمعه منطقه رستاق که در مسجد جامع صدرآباد برگزار خواهد شد تقدیم می شود.

حجت الاسلام دلاوری هم ضمن گرامیداشت یاد امام جمعه فقید سال های گذشته منطقه رستاق حجت الاسلام محمد علی حجتی گفت: امیدوارم با دعای خیر مردم منطقه رستاق بتوانم خدمتگزار خوبی در آن منطقه باشم و از سنگر نماز جمعه به خوبی محافظت کنم.

ارسال نظرات