نماینده مردم شهرستانهای،قدس،شهریار و ملارد،در مراسم بهره برداری از 3پروژه مهم پایتخت:
محمدمحمودی شاه نشین گفت:با افتتاح تقاطع های کروانسرا سنگی(ورودی شهرقدس)بخش مهمی از ترافیک کاسته و می شود و پیشرفت این کار به خاطر نقش موثر ومهم مدیریت شهری تهران بود.
کد خبر: ۸۸۰۵۵۹۳
|
۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج:امروز محمد محمودی شاه نشین در مراسم بهره برداری همزمان از سه پروژه عمرانی مهم پایتخت که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر تهران و مدیران ارشد شهری ،‌خانواده معظم شهدا و ایثارگران  شهرداری تهران برگزارشد، افزود: هزینه و حجم کاری انجام شده در دو طرح کاروانسرای سنگی در مدت زمان بسیار کوتاه جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وی افزود: امروز شاهد پیشرفت مدیریت شهری با اعتماد به جوانان این مرز و بوم هستیم.


محمود شاه نشین با بیان اینکه ورودی شهرستان قدس باعث ترافیک سنگین در این محدوده بود عنوان کرد: از گذشته این منطقه دارای ترافیک بوده است و باعث آزار خاطر شهروندان می شد که امید است از امروز، با افتتاح این دو تقاطع ،مشکل ترافیک حل خواهد شد.


این نماینده، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره  به زحمات شهردار تهران ادامه داد: شجاعت وخطرپذیری ، اعتماد قوی، ‌پاکدستی و انقلابی بودن شهردار تهران به همگان ثابت شده است وبنده  نیز توفیق و افتخار آشنایی با ایشان را از گذشته و دوران دفاع مقدس دارم .

 

محمودی با اشاره به توقف فعالیت بعضی از پروژه های قدیمی در غرب تهران تصریح کرد: زمانی که پروژه های کاروانسرای سنگی تنها بودند و مطالعات اجرایی آنها انجام می شد، عملیات ساخت این پروژه های آغاز شده بود،اما امروز شاهد هستیم که به همت مدیریت شهری تهران ونقش بسیار مهم این نهاد است که تقاطع های غیر همسطح کاروانسرای سنگی 1 و2 افتتاح شده است، اما متأسفانه آن پروژه ها به سرانجام نرسیده است و خبری از آنها نیست.

 

درپایان این مراسم نیز با حضور شهردار تهران، محمد باقر قالیباف ، محمد محمدی شاه نشین،نماینده مردم شهر ستانهای قدس،شهریار و ملارد، معاون فنی و عمرانی شهردار تهران و شهردار منطقه 21 ،ازکارگران نمونه و عوامل فنی و مهندسی پروژه ها تجلیل و قدردانی شد.

 

تقاطع های غیر هم سطح ورودی شهر ستان قدس درحدود ۱۷ کیلومتری غرب تهران در ورودی شهرقدس و برای عبور از روی بزرگراه فتح و راه آهن تهران ـتبریز واقع شده است،این تقاطع های غیر هم سطح با بزرگراه فتح درحال حاضر به صورت همسطح است و به عنوان یکی از مهمترین گره های ترافیکی اصلی، باعث اختلال درجریان حرکت بزرگراه فتح، عدم ایمنی کافی برای ساکنان شهرستان قدس و خطرات غیرقابل پیش بینی عبوراز خط راه آهن می باشد.

مدیریت شهری تهران نقش بسیار موثری در افتتاح پروژه های ورودی شهرستان قدس داشت 
 
مدیریت شهری تهران نقش بسیار موثری در افتتاح پروژه های ورودی شهرستان قدس داشت 
 
مدیریت شهری تهران نقش بسیار موثری در افتتاح پروژه های ورودی شهرستان قدس داشت 
 
مدیریت شهری تهران نقش بسیار موثری در افتتاح پروژه های ورودی شهرستان قدس داشت/+عکس 
 
مدیریت شهری تهران نقش بسیار موثری در افتتاح پروژه های ورودی شهرستان قدس داشت/+عکس
 
ارسال نظرات