پیام دختر خردسال روستای قلعه سیمون به فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛
خبرگزاری بسیج: دختر خردسال ساکن روستای قلعه سیمون در برابر فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن خیر مقدم به سردار عزیز جعفری و همراهان گفت: به جمع ولی نعمتان انقلاب خوش آمدید.
کد خبر: ۸۸۰۵۵۸۵
|
۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲

مهدیه گزمه راستگو، دختر 10 ساله ی ساکن روستای قلعه سیمون اسلامشهر در مراسم افتتاح 49 واحد مسکونی به دست سردار جعفری فرمانده سپاه که به همت جهاد سازندگی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران ساخته شده است، خطاب به حاضران گفت: من مهدیه هستم، ساکن روستای قلعه سیمون؛ سردار رشید اسلام! چهره ماندگار دفاع مقدس! مهمانان عزیز از نسل سردار شهید میر حسینی همرزم با صفای شما ( قائم مقام لشکر 41 ثارالله)! دست روزگار من و خانواده ام و همشهریانم را از شهر گرگان به این دیار کشاند. کشاورز زاده ایم؛ مردمانی زحمت کش و مقاوم.

 چهار ماه گذشته در چند چهار دیواری بین دیوارهای عریض یک قلعه مخروبه زندگی می کردیم؛ سقف خانه های ما پوشش ساده از چوب و الوار پوسیده و ملاتی از کاهگل بود. سالیان سال روی آرامش و آسایش را در این قلعه به خود ندیدیم.

اما به امر سید و مولایمان امام خامنه ای، پاسداران سبز پوش سپاه حضرت سید الشهدا(ع) با کمک خیرین و نهادهای انقلابی به فریادمان رسیدند. حال با گذشته چهار ماه خانه هایمان ساخته شد. به پاس زحمات سربازان سبز پوش امام زمان و خیرین عزیز برای سلامتی مولا و آقایمان سید علی خامنه ای دست به دعا برمی داریم  

(اللهم صلی علی محمد و آل محمد)

من پای سرهنگ اصغری را می بوسم

رمضان قوی پنجه هم از مردان این روستا است. او می گوید: حادثه سیل استان گلستان باعث آوارگی ما شد؛ زندگی ما را از دست دادیم، درآمد نداشتیم و به ناچار برای کارگری و امرار معاش راهی اینجا شدیم. در اینجا به سختی و با شرایط بدی زندگی می کردیم . او گفت: خدا به سربازان و فرماندهان سپاه عمر با عزت بدهد ما را نجات دادند؛ من پای سرهنگ عبدالله اصغری مسئول جهاد سازندگی سپاه سیدالشهدا(ع) را می بوسم.

علی اشرف خانلری

ارسال نظرات