حجت الاسلام دیباجی در گفت‌وگو با «بسیج»:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج گفت: باید بسیج با آگاهی بخشی مردم از توطئه های دشمن توسط بسیج، اجازه ندهیم دشمنان به اهداف خود برسند.
کد خبر: ۸۸۰۵۵۴۷
|
۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
حجت الاسلام دیباجی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به عملکرد بسیج برای آگاهی بخشی به افکار عمومی در راستای مقابله با نفوذ سیاسی دشمنان انقلاب اظهار داشت: اهمیت حضور و ورود بسیج در بصیرت‌دهی و آگاهی‌بخشی به مردم درباره مسائل سیاسی، خیلی موثر است چرا که امروزه دشمنان اسلام و ایران به ویژه غرب تمام توان خود را برای کم رنگ جلوه دادن حضور مردم در صحنه های سیاسی کشور به‌کار گرفته‌اند که در این راستا ورود بسیج می‌تواند بسیار کارساز باشد.
 
وی با اشاره به اینکه بسیج به عنوان یک گروه مردمی و انقلابی وظیفه روشن گری و ممانعت از نفوذ سیاسی دشمن در کشور را برعهده دارد، خاطر نشان کرد: باید با آگاهی بخشی مردم از این توطئه ها و تلاش در راستای افزایش بصیرت و زمان‌شناسی اقشار مختلف به ویژه نسل جوان، اجازه ندهیم دشمنان به اهداف خود برسند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج در پایان اضافه کرد: بسیج با حضور خود در عرصه های مختلف فرهنگی،اجتماعی،سیاسی و... می تواند سدی محکم در برابر نفوذ دشمن در ابعاد مختلف جامعه باشد.
ارسال نظرات