مسئولان برای جذب 482 میلیارد تومان از اعتبارات مصوب ابلاغی سفر ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد بیشتر تلاش کنند.
کد خبر: ۸۸۰۵۵۳۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گفت: از ۹۶۶ میلیارد تومان اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری، ۵۸۹ میلیارد تومان آن برای امسال است.
حسن نوروزی با بیان اینکه بنابر اطلاعات گرفته شده افزود:از این مباغ ۱۴۹ میلیارد تومان در قالب اسناد خزانه و نقدینگی تخصیص اعتبار شده است.
وی گفت: در جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری به دستگاه های اجرایی استان تاکید شد که برای جبران فاصله اعتبار ۵۸۹ میلیارد تومانی مصوب سال ۹۵ با اعتبار ۴۸۲ میلیارد تومانی ابلاغی اقدام کنند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: از دستگاه ها خواسته شده است که برای پیگیری ۱۰۷ میلیارد تومانی که باید ابلاغ اعتبار شود، پیگیری های لازم را از طریق وزارتخانه ها و سازمان برنامه ریزی کشور و کمک دستگاه های متولی استان انجام بدهند، تا این ابلاغ اعتبار نیز اجرایی شود.
وی افزود: بنا به گفته دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تمامی تعهدات سفر در سال ۹۵ به طور ۱۰۰ درصدی تخصیص پیدا می کند.
نوروزی ادامه داد: با توجه به اینکه از ۵۸۹ میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر در سال جاری ۱۴۹ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است، نیاز است که دستگاه ها از طریق سازمان برنامه ریزی کشور، و دستگاه های متولی و اجرایی پیگیری های لازم برای ابلاغ و تخصیص بقیه اعتبارات را انجام دهند.
ارسال نظرات