بانک مرکزی برای پرداخت وام اشتغالزایی مددجویان کهگیلویه وبویراحمد در سال جاری 693 میلیارد ریال اعتبارابلاغ کرد.
کد خبر: ۸۸۰۵۵۱۷
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه جذب این اعتبار نیازمند همکاری بیشتر بانک‌هاست گفت: جذب این اعتبار فرصتی است برای ایجاد اشتغال خرد و گامی در جهت رفع فقر و کاهش بیکاری است. فرید محبی افزود: هزار و 428 طرح اشتغالزایی در سال جاری با هزینه 191 میلیارد و 425 میلیون ریال و سه هزار و 570 فرصت شغلی در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد همچنین در دیدار با مدیر امور شعب بانک ملت استان گفت: کمیته امداد با ایجاد اشتغال خرد بستر توانمندی صدها خانوار نیازمند را فراهم کرده است.
محبی اعتبار ابلاغی بانک مرکزی به بانک ملت استان برای ایجاد اشتغال مددجویان را 16 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: از این مقدار تنها 50 پرونده تسهیلات از سوی بانک تعیین شعبه شده و به 22 نفر پرداخت شده است.
وی بر همکاری بیشتر بانک ملت در خصوص پرداخت تسهیلات به مددجویان و پرونده‌های ارسالی این نهاد به بانک تأکید کرد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اعتبار بانک ملت از محل سفر ریاست جمهوری به استان را 10 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: شتاب بخشی پرداخت این تسهیلات نیازمند تدبیر مدیریت بانک ملت است.
مدیر امور شعب بانک ملت استان هم گفت: بانک ملت 6 شعبه در استان دارد و انجام مراحل پرداخت نزدیک به 700 پرونده وام با توجه به تعداد نیروی انسانی کم این بانک کار دشواری است.
محمدعلی نمازی افزود: پرداخت وام مددجویان کمیته امداد در اولویت برنامه‌های بانک است.
ارسال نظرات