10 میلیارد تومان تسهیلات به حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۸۰۵۵۱۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گفت: این تسهیلات جدید گردشگری در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در تهران تصویب شد که علاوه بر اعتباراتی است که پیش از این به حوزه گردشگری اختصاص داده شده بود.
حسن نوروزی با اشاره به برگزاری پنج نشست اقتصاد مقاومتی استان در تهران به ریاست معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افزود: تخصیص آب موردنیاز کشاورزی، صنعت و شرب استان از مهم‌ترین دستورکارهای این جلسات بود که در نتیجه تخصیص آب از سد کوثر برای استان مصوب و همچنین قرار شد تخصیص‌های جدیدی از دیگر حوزه‌های آبریز استان هم انجام شود.
وی گفت: 15 شهریور امسال ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور مصوبه‌ای در زمینه حمایت از توسعه اشتغال پایدار داشت که هدف آن ایجاد اشتغال با اولویت مناطق روستایی و محروم بوده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: طرح‌های اشتغال زایی که قبلا مصوب می‌شد دارای آسیب‌هایی از جمله اهلیت نداشتن متقاضی و نداشتن توجیه فنی،مالی و اقتصادی و انحراف از مسیر بودند که این مصوبه برای کاهش این آسیب‌ها انجام شده است.
وی ادامه داد: در این راستا،تشکیل کارگروهی با نام مدیریت و راهبری توسعه اشتغال پایدار مصوب شده که این کارگروه در سطح ملی تشکیل و به‌زودی در استان هم تشکیل می‌شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ریاست این کارگروه بر عهده استاندار بوده و اعضای آن را سازمان برنامه و بودجه،تعاون،کار و رفاه اجتماعی،صنعت و معدن،امور اقتصادی و دارایی،جهاد کشاورزی،میراث فرهنگی،فنی و حرفه‌ای و دفتر امور روستایی استانداری تشکیل می‌دهند.
نوروزی از اعضای این کارگروه خواست اولویت‌های خود را به همراه مشوق‌های لازم اعلام کنند تا این کارگروه هر چه سریع‌تر فعال شود.
ارسال نظرات