خبرهای داغ:
بسیج رسانه سپاه شهداء به مناسبت 21 دی روز بسیج رسانه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۰۵۴۶۸
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، متن بیانیه بشرح زیر می باشد:

اصحاب رسانه راویان اسطوره های عشق و ایثار سرزمین مقدس ایران اسلامی وتصویرگران خاطره های همیشه جاوید هزاران خوش الحان شهادتند.

این عزیزان به عنوان وجدان بیدار جامعه، چشم بینا و زبان صادق مردم در تمامی تحولات و رخداد های مهم و تاثیرگذار جامعه رسالت حرفه ای خود را همواره از دریچه ایمان، تعهد صداقت و امانت داری جستجو کرده و با هدف روایت حقیقت، علمدار بیرق آگاهی بخشی و بصیرت افزایی بوده وخاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

جامعه رسانه ای کشور طی سی و هشت سال اخیر با شایستگی توانسته است با رویکردی حرفه ای و وظیفه محور، از منافع و مصالح ملی، آرمان ها و ارزش های میهن اسلامی حراست و در قبال نیازهای جامعه وکشور برغم تلاش های شیطانی جبهه دشمن به موقع به وظایف خطیر خود عمل نماید.

در این برهه حساس، رسانه ها و خبرنگاران در صف مقدم مبارزه با تهاجم و شبیخون فرهنگی باید به عنوان سنگربان اندیشه، عرصه را برای ورود فرهنگ منحط و فاسد ابرقدرت ها و ناتوی فرهنگی غرب تنگ کرده و با آگاهی دادن به افراد جامعه و مخاطبان نگذارند مرز های فکری و جغرافیایی ایران عزیز جولانگاه دجالان رسانه ای شود.

امروز برافراشتن پرچم فرهنگ و ارزش های دینی و انقلابی، صیانت از سبک زندگی ایرانی - اسلامی و مصاف با جنگ نرم استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی ولنگاری فرهنگی، در کنار تلاش جهادی، متفکرانه و اقدام آفرین در عرصه تحقق اقتصاد مقاومتی و عمق بخشی به مقاومت اقتصادی در سایه وحدت و همدلی در زمره مهم ترین انتظارات از اصحاب رسانه در روند تکاملی و پیش روندگی انقلاب اسلامی و پیشرفت و تعالی کشور به شمار می رود.

21دی ماه مصادف با سالروز شهادت خبرنگار شهید غلامرضا رهبر و روز بسیج رسانه، یادآور خبرنگاران شهیدی است که برای ثبت حقایق از جان گذشتند تا لحظه های ناب ایمان و دلدادگی انسان های پاک سرشت و نیکو خصال را بر صفحه تاریخ بر جای گذارند و با خون و قلم حریم ولایت را پاسداری کنند.

در این میدان شهیدانی چون سید غلامرضا رهبر، سیدمرتضی آوینی، محمود صارمی و محسن خزایی به عهد خویش با خدا وفا کرده و دنباله کهکشان شهادت را از عمق تاریخ به عصر ما کشاندند.

سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان غربی که با هدف ایجاد انسجام و همدلی در اصحاب رسانه و انقلابی کردن فعالان رسانه ای تشکیل شده است با پاسداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و قدردانی از همت فاخر و مشتاقانه همه دوستان در عرصه های مختلف ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج رسانه به تمامی مبشرین آگاهی و مروجین اندیشه، انتظار دارد تمامی فعالان رسانه ای بدون توجه به جناح بندی و فارغ از نگاه های حزبی زیر چتر جمهوری اسلامی جمع شوند و با مدنظر قرار دادن منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) از پرداختن به مسائلی که می تواند دستاویز دشمنان قسم خورده انقلاب و ملت ایران قرار گیرد تا امنیت و منافع ملی را مورد چالش، تردید و تهدید قرار دهد اجتناب ورزند.

سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان غربی

ارسال نظرات